X= Süsen!!!
Süsen= Baba...
Ömer= Süsen?
X= Konuşmamız lazım?
Ömer= Merhaba ben Ömer.
X= Merhaba oğlum ben Ali. Ali Kılınç.
Ali= Hadi Süsen?
Süsen= Ne konuşacağız baba?
Ali= Ben sana anlatıcam. Doğum günümü kutluyorsunuz. Kimin, senin doğum günün mü Ömer?
Ömer= Şeyyy...
Süsen= Baba!!! Benim. Bugün benim doğum günüm. Aaaa doğru ama sen bi kızın olduğunu unutmuştun değil mi? Yaklaşık 13 yıl önce
Ali= Yeter hadi konuşalım. Gel dışarı çıkalım.
Süsen= Benim kimseden sakladığım bir şey yok. Anlat ne anlatacaksan!!
Ömer= Emin misin Süsen? İstiyorsan dışarıda
Süsen= Hayır gerek yok
Ali= Borç batağına battım Süsen. Bana para vermen lazım!!
Süsen= Babanneme sözüm var. Vasiyet etti kadın asla vermem.
Ali= Kardeşlerin beni terk etti. Karım beni terk etti. Şirketim battı. Nefes alamıyorum. Battım borçlular peşimde.
Ömer= Süsen sakin
Süsen= Asla!! Baba asla. Babaannem onun dediği hiçbir şeyi geçemem.
Ali= Eminim kesin ya ne dediğini hatırlamıyorsundur bile Süsen.
Süsen= 1!!! Aşık olduğun kişi ile evleneceksin. 2!! Evine güvenmediğin kimseyi sokmayacaksın. 3!!! Babana para yedirmeyeceksin. 4!!! Gösteriş yapmayacaksın. 5!!! Eğer birine gerçekten aşık olduğunu hissedersen o zaman onu asla bırakmayacaksın...
Ali= Zor durumdayım diyorum Süsen.
Ömer= Sakin ol Süsen...
Ali= Ya sen iki dakikada bir niye lafa atlıyorsun oğlum!?!
Ömer= Ben şey...
Süsen= Erkek arkadaşım...
Ali= Ne?
Süsen= Ömer benim erkek arkadaşım.
Ali= Kim bu çocuk? Anası kim babası kim??
Süsen= Bunları mı merak ediyorsun? Hiç sanmıyorum. Sen şuna şey desene parası var mı?
Ali= Annen kim senin? Baban?
Ömer= Annem?
Suzan= annesi benim bi sıkntı mı var Ali?
Ali= Haberlerini alıyordum. Gerçek yani oğlun olduğu.
Suzan= Evet Ömer benim oğlum!
Ali= Baban!? O kim peki?
Suzan birden sustu ve iki adım geri çekildi. Bir şey diyemedi Ömer bir şeyler demeye çalıştı.
Ömer= Şeyyy babam? Benim babam yani şeyy...
Ali= Ne yani??? Yoksa Baban yok mu??
Ahmet= Velev ki benim ne yapacaksın
Dövecek misin?Ali= Tamam karışmayın herşeye?! Hemen Süsen ile konuşacağız!!
Süsen= Gelmiyorum!!
Ali= Tamam bak hemen dışarıya çıkıyoruz.
Ali Süsen'in kolunu çekerek götürmeye çalışıyordu. Süsen bırak! diye bağırıyordu ona.
Ömer= Ali Bey. Bırakın Süsen'i
Ali= Sen karışma bu işe!!
Akif= Aman Ali yapma gel bi otur sakinleş.
Ali= Hadi Süsen...
Ömer= Ali Bey!! Dedim...
Ali= Son kez diyorum. Parti marti bitti hadi herkes evine.
Süsen= Yaa sen ne biçim bi adamsın. Nasıl insanları benim evimden kovarsın. Burası benim evim senin değil!! Ukrayna'ya geri dönsene sen!!
Ali= Türkiye'ye zor geldim Süsen!! Boğazıma kadar borç batağına battım diyorum.
Süsen= Çabuk bu evden çık!! Seni bir daha asla görmek istemiyorum.
Ali= Parayı vermiyor musun?
Süsen= Hayır vermiyorum!!
Ali= İyi!! Senle işimiz daha bitmedi. Görüşücez o parayı senden alacağım ya sen vereceksin ya da ben başka yollardan alacağım.
Süsen= İyi!! Şimdi git evimden ba... Ba!!!
Ali hızlıca çıkar evden ne yapmalıyım diye sorar kendine. Bir plan yapıp bir şekilde Süsen'i kandırmak ister. Düşünür ve bulur bir şekilde yapacaklarını. Kendi kendine yaptığı planın doğruluğunu sorgular. Sonra birini arar telefonda. Adam Ali'nin dediklerini dinler ve kabul eder.
Ali= Eeee? Ne demişler? Kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez.
O sırada herkes parti sonrası dağılmış bir yerlere gitmişti. Süsen herkesten tek tek özür diledi. Herkes anlayışla karşıladı onu. Doruk ve Asiye kapıdan çıkarken Süsen Doruk'u durdurdu.
Süsen= Doruk!!
Doruk= Söyle canım?
Süsen= Ketıla çok ihtiyacım vardı kullanacağım.
Doruk= Kdkfkfkfk yalnız ona Ketıl deme onun bir adı var.
Süsen= adı?
Doruk= Buwu bak yazıyor üzerinde.
Süsen= Buwu??
Doruk= Satan adam dedi ki sattıkları her eşyaya bir isim koyuyorlarmış ki insanlar daha uzun kullansın.
Süsen= Tamam bir gün Asiye'yi de al gel kahve içelim. Buwuyla bekliyoruz.
Doruk ve Asiye gülerek çıktı. Ömer Süsen'in yanındaydı. Herkesin gittiğinden emin olunca Süsen'in yüzü düştü ve sevgilisinin yanına oturdu. Salon ve giriş arasında iki üç basamaktan oluşan bir merdiven vardı. İki sevgili orda oturmuştu ve sadece susuyordular. Bir süre sonra olanlar hakkında konuşmaya başladılar.
Süsen= Tanıdın mı onu?
Ömer= Babanı mı?
Süsen= Ömer ben ona bu unvanı yakıştıramıyorum. Baba demek bile gelmiyor içimden.
Ömer= Deme o zaman. Süsen sen benim kıymetlimsin. İstemediğin hiçbir şey deme.
Süsen= Sen onu tanımıyorsun?
Ömer= Nasıl yani?
Süsen= O aklına koydu mu herşeyi yapar.
Ömer= O da beni tanımıyor. Bende sevdiğim kızı üzeni üzerim!!
Süsen= Tamam bak artık konuşmayalım bu mevzuyu.
Süsen Ömer'in göğsüne doğru verdi. Kendini ve ağlamaya başladı. Ağladığını gören Ömer hemen onu güldürme çabasına girdi.Uzun çabalar sonrası Süsen'i güldürmeyi başardı. Süsen burnunu çekti ve gülmesi hafifletti. Tam o sırada telefon çaldı.
X= Alo Süsen Kılıç
Süsen= Buyrun benim.
X=...