AŞKIN ÖNÜNE GEÇİLMEZ

454 25 12
                                    

Süsen olanları Mehmet amcaya anlattı.

Süsen= Abi o kimseye haksız yere vurmaz. O öyle biri değil...

Mehmet= Eee be güzel yavrum o zaman sen niye geldin buraya?

Süsen= Bilmiyorum Mehmet amca gücüm tükendi kimseye bağırmak çağırmak için uğraşmak bile yoruyor beni.

Mehmet= Sen çok yorulmuşsun be kızım ne istersin ne yapalım sana?

Süsen= Tanıdığın iyi bi piskolog var mı Mehmet amca?

Mehmet= Var kızım var ben hemen sana numarasını vereyim sonra eve git bi dinlen.

05** *** ** **

Süsen= Sağol Mehmet abi...

Mehmet= Ne demek kızım her zaman.

Süsen Mehmet amcaya veda edip arabasına bindi sonra sadece arabayı çalıştırmadan bekledi. Bekledi normalde eve gitmesi gerekiyordu ama öylece durmuş aynadan gözlerine bakıyordu kendi gözleri hiç bu kadar yaşlı ve üzgün olmamıştı. Çocukluk dönemi de dahil hep kendini mutlı etmeyi bilmişti ama bu sefer olmuyordu. Mental olarak çok yorulmuştu. Sonra ani bir bir kararla arabayı çalıştırdı. Hızlıca Emre'lerinin evine gitti. Yine gece verdiği bu karar ile 1 saat yol gittikten sonra alıcaklı gibi kapıya vuruyordu. Emre kapıyı açtığında şok ile karşısındaki Süsen'i karşıladı.

Emre= İyi misin Süsen?

Süsen= Ben iyiyim sen? Gözün nasıl oldu?

Emre= İyiyim pek bi önemi yok bana neden saldırdığını bile anlamadım.

Süsen= İlla bi nedeni vardır?

Emre= Nasıl anlamadım?

Süsen= Demek istediğim Ömer hiç böyle bir şey yapacak biri değil kimseye sebepsizce saldırmaz.

Emre= Belki de kıskanmış olmalı...

Süsen= Sanmıyorum ama buraya Ömer hakkında konuşmaya gelmedim

Emre= Ne diyeceksin?

Süsen= Ben yapamam.

Emre= Neyi yapamassın Süsen?

Süsen= Ben senle evlenemem ben çok düşündüm kendim için senin için Ömer için hiçbirimiz için iyi değil sadece babama iyi gelecek ama ben bunu yapacak psikolojide değilim.

Emre= İyi de baban? Babam onlara ne diyeceğiz?

Süsen= Gerçeği...

Emre= Gerçek??

Süsen= Gerçek benim Ömer'i sevmem gerçek senin bir gün çok güzel bir kıza aşık olacak olman gerçek şu eğer bu evliliği yaparsak ikimizin de hayatının tepe taslak olacak olması. Manşetlere düşücek olmamız. Hem senin hem de benim için bunun olmayacak olması ölse bile babam benim 3 ay boyunca tutsak gibi yaşayacak olmam.

Emre= Ben zaten birine aşığım Süsen

Süsen= İşte bak dediğim gibi her şeyin daha iyi olması için.

Emre= O kız sensin.

Süsen= Ne sen ne saçmalıyorsun!!?

Emre= Sensin

Emre Süsen'i kolundan çekiştirmeye başladığı sırada Süsen Emre'ye sert bi tokat atıp orayı terk eder. Verdiği kararın doğruluğu ile rahat bi nefes alır. Telefonunu açıp Ömer'i arar...

Sevgilim Arıyor... 📞

Süsen= Ömer?

Ömer= Bende seni merak ediyordum iyi misin?

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin