Ahmet Bey ertesi gün İstanbul'a döndü. İlk işi imzaları atmaktı. Aslında Akif'den hiç hoşlanmamıştı. Evet konuştuğu kişi Akif'di. Suzan'ın bir süre yasak aşkı olmuş olan Akif Atakul. Ahmet bu yüzden ona çok sinirliydi ama oğluna bunu borçluydu.
Akif= Eeee o zaman hayırlı olsun Ahmet Bey
Ahmet= Hayırlı olsun bakın ben işimde dürüstlük isterim yaptığınız her inşaat benim ve sizin şirketinizi etkiler. Bu demek oluyor ki bir hata şansınız yok...
Akif= Tabii ki bunun bizde farkındayız ki şu ana kadar işlerimizi hep bu hassasiyet üzerinde yaptık.
Ahmet= Ben işlerle ilgilenmem dediğim gibi okulunuz benim ilgimi çekti ve ona yatırımları yapacağım.
Akif= Okulumuzu nasıl fark ettiniz acaba Ahmet Bey?
Ahmet= Okulunuzu şey okulunuzu bu şarkı yarışmasında fark ettim. Birinci oldular. Yarışmaya alt yapı desteğini vermiştim. O yüzden yakın bir takipteydim. Tüm olanları...
Akif= Yarışma??
Ahmet= Sanırım haberiniz yok. Asiye ve Doruk şu yarışmanın birncisi oldular. Birincilerle bir yemek yeme şansımız vardı orda tanıştık.
Akif= Doruk? Bizim Doruk ve Asiye?
Ahmet=...
Akif= Kendisi benim oğlum olur.
Ahmet= Anladım...
Ahmet çıktığı gibi okula gelir. Kafede oturan ekibe katılır...
Ahmet= Naber gençlik?
Doruk= Oooo Ahmet Abi senin burda ne işin var?
Ahmet= Babanla ortak olduk. Ben de okuldayım artık...
Ömer= Hoşgeldin Ahmet Abi'de sen ortak olmam kimseyle demiştin. Aşağıda röportaj verirken...
Ahmet= vazgeçtim biraz böyle deneyeceğim oğlum iyi yapmamış mıyım?
Ahmet Ömer'e oğlum diyince kötü olmuştu. O gerçekten de oğluydu onun ve bunu ilk defa söylüyordu ona
Ömer= İyi yapmışsın abi...
Dersler bittiğinde herkes çıkışa gidiyordu... Ahmet Ömer'i gördü. Merhaba demek istedi fakat sonra vazgeçti. Ne diyebilirdi ki bu alenen zorlama olurdu... Yoluna devam etti tam o sırada Ömer Ahmet'i durdurdu.
Ömer= Abi?!
Ahmet= Buyur Ömer'cim??
Ömer= Ya abi ben senden bir şey rica edicem.
Ahmet= Söyle tabii abim...
Ömer= Abi bugün Süsen'in doğum günü bende ona sürpriz doğum günü yapıyorum ee bizde sevgili olduk ya?
Ahmet=Eee?
Ömer= İşte abi Süsen benim ilk sevgilim yani ben ne hediye alırım bilemedim. Sen bana yardım etsen??
( Ayşe sanki hiç yokmuş gibi düşünün çünkü böyle daha güzel ve canım öyle istiyor 😝)
Ahmet= Tabii abim tabii ederim.
Ömer= Tabii işin yoksa...
Ahmet= Yok hiçbir işim yok benim.
Ömer= Abi bir de şey?
Ahmet= Ney?
Ömer= Süsen seni çok seviyo yani senin hayranın galiba bilmiyorum o da mimar olmak istiyor ya yarın sende gelsen olur mu?
Ahmet= Gençler arasında olmayacak mı abicim?
Ömer= Yok abi ben büyük parti olsun diye herkesi çağırdım.