KARDEŞİM...

810 22 5
                                    

Arkadaşlar öncelikle kapak fotosunu ve adını değiştiridim çünkğ yalnış yönlendirme olmasın istedim. Tüm çiftleri yazıyorum. Özellikle bu aralar SüsÖm çok ağırlıklı bu yüzden. Ayrıca mesaj kısmından soran olmuş burdan cevaplayım... Beni takip edenleri geri takip ediyorum...
Bu arada herkesten yoruma bir soru bekliyorum kişisel ya da herhangi bir konu hakkında cevaplayacağım...
İyi okumalar...

Harika aşığa indi hiçbir şeyden haberi yoktu. Onun iyiliği ve kötülüğü sorgulanırdı çoğu zaman o sadece iyilik ve para arasında kalmıştı ama zamanla da Oğulcan'a aşık olunca gitmişti bu merakı ya da nedir bilinmez paranın bolluğuna denk gelmişti. Kimse bunu sorgulamıyordu Harika'nın iyi olması yeterdi onlar için ve Ömer ile aralarında da özel bir bağ oluşmuştu. Suzan da aralarındaki bağı görünce çok sevinmişti. "Sizden tiksiniyorumdan" bu raddeye gelmeleri takdiri şayandı.

Harika aşağı indi. Herkes onu ve Ömer'i bekliyordu.

Asiye= Ömer nerde Harika?

Harika= Beyefendi duş alacakmış.

Oğulcan= Ee zaten denize gidiyoruz dönüşte yıkanırdı.

Harika= Eee yol yorgunluğu Oğulcan

Aybike= Amann bekleriz sıkıntı yok.

Süsen= Bekleriz sıkıntı yok.

Harika= İki dakikaya çıkar ya zaten.

Mina= Harika biz senle iki dakika bir şey konuşabilir miyiz?

Harika= Ne konuşacaz?!

Mina= Özel bir şey.

Harika= Ne gibi bi özel olabilir benim kimseden sakladığım bir şey yok sen söyle direkt.

Mina= İyi sen bilirsin.

Harika= Dinliyorum

Mina= Siz Ömer'le ne iş?

Harika= Anlamadım?

Mina= Ben sana şöyle anlayatayım.

Mina Harika'nın saçından çekmeye başlar.

Harika=Aa aa ne yapıyorsun ya?! Bırak saçımı gerizekalı?!

Mina= Zaten biriniz yetiyosunuz başka biri daha olamaz. Hele ki sen asla bu kadar güçlü bir rakipken.

Harika= ne rakibi be manyak?!

Bu arada herkes araya girmeye çalışıyordu. Harika da Mina'nın saçını tutmuştu.

Mina= Tamam bırakalım tamam mı?

Harika= Bırak saçımı!!

Aynı anda bırakırlar ve o sırada herkes uzaklaşmıştır yanlarından Mina birden Harika'yı güçlüce iter ve Harika kafasını yerdeki mermere çarpar. Kan akmaya başlar. Tam o sırada da Ömer aşağı inmiştir.

Ömer= Harika!!

Oğulcan= Wonderfoulum!! Ambulans çağırın bir şey yapın kan akıyo!!

Doruk= Tamam ben arıyorun hemen!! Alo iyi günler  Rivala Otele hemen bi ambulans hastanın kanaması var evet kafasında mermere düştü Tamam bekliyoruz...

Ömer= Geliyo mu?!!

Doruk= Geliyo kardeşim geliyo!! Sakın hareket ettirmeyin?!.

Oğulcan= Neden yaptın bunu!!

Ömer= Kim yaptı bunu?

Oğulcan= Mina?! Neden ittin!!

Mina= Şşşeyyy b-b-ben

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin