SÜSÖM'E MİNA ENGELİ

691 26 4
                                    

Sıradan bir okul gününe kalkmıştı Süsen ama onun için özeldi bugün çünkü bir kabus görmüştü. Süsen'in zaten bir süredir aklındaydı Ömer'e açılmak aşıktı ona ve ilk defa iyi hissediyordu. Hem Ömer'le pek çok ortak noktaları vardı. Bir kere ikisi de terk edilmiş çocuklardı. Demiştik ya Ömer... Ömer'in duyguları belliydi o da Süsen'i seviyordu ama o hep terk edilmişti. Önce anne ve babası sonra da Ayşe sevdiği herkes onu terk etmişti o da duygularını açmamayı öğrenmişti. Eski Ömer'e kalsa çoktan açılmıştı ama dedim ya Eski Ömer...

Rüya~

Mina= Ömer ben sana bişey söylemek istiyorum.

Ömer= Bende

Mina= Ben sana aşık oldum.

Ömer= Ben hep aşıktım.

...

İşte rüyadan baya bi etkilenmişti. O yüzden en iyisi açılmaktı. Hızlıca saçını yaptı, giyindi ve okula gitti. Okula Oğulcan Ömer ve Harika'dan hemen sonra girmişti.

Oğulcan= Evet Erenler yeni bir okul gününe hazır mıyız¿

Ömer= Hazırız Oğulcan hazırız bu ne enerji anlamıyorum zaten.

Oğulcan= Wonderfoulum yanımda daha ne istiyim ki? Tabii sen böyle beklersen daha alır gider biri kızı aha sende böyle bakarsın.

Ömer= Oğulcan sus!!

Harika= Valla abicim Oğulcan haklı valla alır götürür biri sonra bi bakarsın Süsen başkasının kolunda.

Ömer= Sus Harika biri duycak şimdi!!
Ne yapayım açılıyım da o da mı gitsin!

Harika= Off yine başladı. Ne yani ölene kadar bekar kalmayı mı düşünüyorsun??

Ömer= Evet aynen öyle yapmayı düşünüyorum.

Harika= Aferin Ömer Aferin.

Ömer= Siz kendi işinizi baksanıza ya. Benim kime açılı-

Süsen= Günaydın

Ömer= Günaydın Süsen.

Süsen= Eee ne konuşuyordunuz?? Açıl dedin sustun.

Ömer= Açıl? Ha açıl açıl açılış olcakmış da bir yerde bende Harika'ya diyordum.

Süsen=Aaa ne açılışı ben çok severim.

Ömer= Ne açılışı? Ne açılışı Harika?

Harika= Şey açılışı canım. Restorant ya şimdi Ömer dedi ki sen annemi de al bi birlikte yemek yiyelim kaynaşmak için

Ömer= O da bana dedi ki yeni bir yerler olsun bende açılışı söylüyodum.

Süsen= Aaa ne güzel

Ömer= Yaa evet

Süsen= Ömer şey ben senle özel bişey konuşmak istiyorum da kantinde konuşabilir miyiz?

Ömer= Olur konuşalım sen git ben geliyorum.

Süsen gider.

Ömer=Sizin yüzünüzden duyacaktı kız. Neyse ben gidiyorum.

Ömer gittikten sonra Mert ve Mina gelir.

Mina= Günaydın

Oğulcan= Günaydın

Mina= Valla çadır tatili çok iyi gelmiş zor kalktım yataktan.

Harika= Evet baya iyiydi tatil.

Mert= Doruk'un eli nasıl olmuş?

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin