BIRAKAMAM

445 22 9
                                    

Bazı acılar çok derindir, yıllar geçse bile yarası kalır...

Asiye Doruk'a baktığında Doruk'un gözlerini kaçırdığını gördü. Elindeki yüzüğe baktı ve sonra Doruk'un yüzüne koşarak ayrıldı salondan Doruk dur bile diyemedi arkasından o gece rezalet bi akşamdı. Doruk zil zurna sarhoş olmuştu. Asiye'de ağlamaktan deli...

Doruk Asiye'nin kapısına dayandı. O kadar çok bağırıyordu ki herkes sokağa çıkmıştı ve tabii Asiye'de

Doruk= Asiyeeee

Asiye= Ne var ya ne var?!

Doruk= Be beni dinlenmeden hiç biri yere gidemezsin lan!! Nolur gitme lütfen gitmeye bilir misin?

Asiye= Doruk iyi misin sen git burdan

Doruk'un bu hali Asiye'de bile garip gelmişti. Bi anda maçoluk yapıp aniden değişiyordu. Sonra Doruk yan eve bakınca babasına bağırmaya başladı.

Doruk= Akifffff!!! Baba!!!! Akifffff dedim çık dışarı çık!!!

Akif= Ne var ne bağırıyorsun elalemin bahçesinde!!

Kadir= Ooo gecenin başrolü de geldi gelin gelin.

Akif= Ne saçmalıyorsun sen?! Bunlara da yüz verdik!!

Melisa= Baba Bi açıklaman olur herhalde bu rezalete!!

Akif= Ne rezaleti?

Doruk= Yooooo Akif Bey yormayın kendinizi polis herşeyi çözücek zaten

...

O gece ne mi oldu? O gece bitmedi. Doruk çıldırmış gibi bağırırken en sonunda bayıldı. Ömer 155 aradı. Akif polislerle götürüldü. Sabah olduğunda ise Doruk karakola gidip tüm gerçekleri anlattı. İşin kötü yanı Doruk da suçlanıyordu. Akif son kez ona babalık yapmıştı ve Doruk'u tehdit ettiğini söylemişti. Doruk 1 hafta sonrasına dışarı çıktı. Asiye yıkılmıştı. Kimse onu toparlayamadı. Doruk'un yüzünü bir daha asla görmek istemiyordu. Berk geldi Asiye'nin yanına. Berk'in bildiğini herkes öğrenmişti ama kimse kızmamıştı. Ne de olsa kimse arkadaşının sırrı vermezdi. O yüzden ona kimse kızıyordu. Berk Asiye'yi bir yere götürmek istediği söyledi ve onu bir gölete götürdü.

Asiye= Allah aşkına Berk ne işimiz var bu dağ başında gölün kenarında

Berk= Burası bizim Doruk'la kardeş olduğumuz yer...

Asiye= Ben sana bir daha Doruk hakkında bana bişey anlatma demedim mi? Neden Berk neden yapıyorsun bunu?

Berk= Çünkü bilmeni istiyorum. Görmeni istiyorum. Abin Melisa'dan vazgeçti mi?

Asiye= Aynı şey değil...

Berk= Aynı şey ikisi de onun evladı o da ondan ne diye inkar ediyorsun?!

Asiye= Melisa bizden hiçbir şey saklamadı ama o arkadaşın bizden babamın annemin katilini sakladı.

Berk= Asiye o gün dağ evinde elini Doruk neden kesti biliyor musun?

Asiye= Ca- cam ayna düştü

Berk=Hadi ama Asiye ikimizde gerçeği biliyoruz.

Asiye=...

Berk= İlk öğrendiğimde darmaduman olmuştum bende ama o en baştan beri öyle. Akşamları telefonu neden açmadığı hakkında bir bilgin var mı peki?

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin