💣 AKŞAM YEMEĞİNE HAZIRLIK 💣

1K 29 13
                                    

Arkadaşlar merhaba olaylar hızlı akıyo yani ben yazarken sıkılmak istemediğimden akıcı ve hızlı olmasını istiyorum. İyi okumalar.

Eren ailesi çok geçmeden villaya taşındı. Emel'in odası pembeye boyandı. Ömer'e, Kadir'e, Oğulcana, Aybikeye, şengül ve Orhan'a ayrı odalar hazırlandı ev gerçekten de genişti. En güzeli ise Asiye'nin odasıydı soft bir odaydı. Asiye burayı özenle seçmişti çünkü odaları Dorukla karşı karşıyaydı. Camdan baktığında onu görebiliyordu. Bu yüzden her sabah güneşi selamlıyordu. Daha ilk haftadan ısınmıştı bile odasına üzücü haber ise Kadir ve Melisa...

Melisa yurt dışına okumaya gidiyordu. Kadir Melisadan ayrılacak diye çok üzülüyordu. O yüzden Asiye'den bir fikir geldi ve onaylandı. Zaten Kadir liseyi açıktan bitirmişti o da Melisayla o okula gidebilirdi. İlk önce itiraz etse de bu fikri sonradan o da beğendi. Dün akşam ise Melisa ve Kadir Londra'ya uçtu. Asiye aslında çok şaşırmıştı. Normalde Akif beyin kızacağını düşünüyordu ama Akif bu konu hakkında yorum dahi yapmamıştı. Hep beraber okula gidiyorlardı.

Ömer= Abi zengin olduk yine tabana kuvvet hay Allah'ım ya.

Asiye= İtiraz etme Ömer 2 dk okul burdan zaten hem 1 haftaya kadar ne kadar yürüdün incilerin dökülmez ya.

Oğulcan= Asiye'nin keyfi yerinde tabii sevdiğiceği yanında bir çıksa camdan aaa Doruk. Ben napıyım Wonderfolumu sadece okulda görebiliyorum.

Aybike= Ben zaten anlamıyorum abi kız hisetti mi ne zengin olacağımızı 2 hafta önceden Oğulcanla çıkmaya başladı.

Oğulcan= Hayır Sisterim abinin karizmasını yenik düştü diyelim yani.

Gülüşerek okula girerler Doruk sınıfta onları bekliyodu. Hepsi yerine oturdu Asiye'de Doruk'un yanına gitti.

Asiye= Günaydın

Doruk= Günaydın güzelim.

Asiye= Ee Melisa aradı mı?

Doruk= Aradı varmışlar yurda yerleşmişler bile. Onu bırakta??

Asiye=??

Doruk= Akşam napıyoruz?? 😏

Asiye= Kusura bakma Doruk'cum akşam misafirimiz var.

Doruk= Tamam okul çıkışı??

Asiye= Yengem işte yemek işi bana kaldı valla.

Doruk= Ahh be kim bu şanslı misafir?

Asiye= Şeyy...

Doruk= Neyy??

Asiye= Selim...

Doruk= Hangi Selim??

Asiye= Hani şu kafesinde çalıştığımız Selim.

Doruk= Bana zübbe diyen.

Asiye= Iıı tam olarak o.

Doruk= Ne işi varmış sizde??

Asiye= O bizim eski ev sahibinin oğluya yengemlere de baya faydası bulunmuş o yüzden yengem onu ağırlamak istemiş bana sordu. Bende söyledim aramızda geçenleri yengem tamam o zaman dedi ama sonra taşınırken biz karşılaşınca

Doruk= Karşılaşınca?? Bi de karşılaştınız mı?

Asiye= Özür fln diledi işte kısaca akşam bize geliyo.

Doruk= Bu sefer yedim seni Selim. (sessiz)

Asiye= Efendim??

Doruk= Akşam bir tabaklık boş yeriniz var mı güzelim??

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin