Birleşme Partisi

497 24 11
                                    

~5 yıl sonra~

Genç kadın mahkeme salonuna girdi cübbesi giydi ve hafif belirgin karnını saklayacak şekilde önünü kapadı. Daha sonra sanığı getirdiler. Genç kadın kinle baktı adama daha sonra işin profesyonelliği geldi aklına ve sakinleşti. Hakimden söz istedi. Olanları anlatmaya başladı. Hakim kadına bakıp gülümsedi ve sanığa muebbet cezası ile verdi. Sanık hiç ses çıkarmadı. Boynunu eğdi ve kelepçelenmek için elini uzattı. Sanık gittikten sonra hakim genç avukata yaklaştı.

Emre= Avukat hanım bir yemeğe ne dersiniz?

Asiye= Güzel derim hakim bey

Asiye ve Emre bir restoranta gitti. Deniz manzarası karşısında bir masada oturdular.

Emre= Eeee nasıl gidiyor hayat?

Asiye= İyi gidiyor prensesimiz büyüyor.

Emre= Kaç aylık oldu şimdi?

Asiye= 5 aylık oldu

Emre= Bişey sorucaktım ama korkuyorum özel değilse?

Asiye= Sen benim en iyi arkadaşlarımdan birisin Emre sor tabi

Emre= Şu sanık?

Asiye= Evet?

Emre= Fark ettim ikinizin de soy isimleri aynı?

Asiye= Kim diye sorucaksın değil mi?

Emre= Yani aslında araştırırdım ama senden öğrenmek istedim. Ne ilgisi var Doruk'la?

Asiye= Babası...

Emre= Nasıl?

Asiye= Doruk'un babası ve benim anne ve babamın katili...

Emre= İyi de siz o zaman nasıl?

Asiye= Ben çok aşık oldum Emre asla yapamam diyordum o sonuçta onun oğluydu ama

Emre= Ama Doruk ondan çok daha farklı değil mi?

Asiye= Öyle ya o da çok acı çekti bende sonunda her ikimizde farkına vardık.

Emre= Neyin?

Asiye= Aşkımızın birbirimiz olmadan yapamayacağımızı

Emre= Eeeee neler yapıyorsunuz?

Asiye= Aaa az kalsın unutuyordum bu akşam bir parti gibi gala gibi bişiy var yani Doruk Ömer ve Tolga şirketleri birleştirme kararı aldı. Yani sen de biliyorsun ki Ömer doktor oldu ve şirketle Süsi ilgileniyor. O da e tek başına zor tabii hem Ömer'in planları var. O yüzden yavaş yavaş işi birleştiriyorlar.

Emre= Hâlâ o mevzu değil mi? Daha evleneli 2 yıl oldu çok aceleci.

Asiye= Gel de anlat o zaman gece saat 20:00'de

Emre= Tamam gelirimmm

Biraz daha sohbet ettikten sonra Asiye ve Emre ayrıldı. Saat 8'e geldiğinde herkes yavaş yavaş geliyordu. Kapıda ki kalabalık magazin ekibi bir çifti soru yağmuruna tutmuştu.

X= Oğulcan bey yeni projeler var mı?

Oğulcan= Yani teklifler geliyor
En kısa zamanda bana en uygun olan teklifi değerlendireceğim

Y= Peki ben Harika hanıma sormak istiyorum. Sizde Oğulcan Bey gibi çok kaliteli senaryolarda yer aldınız ve çoğu sette de yönetmenlik yaptınız. Aslında Oğulcan Bey'in fanları sizi yani bu çifti bir farklı sevse bile bazıları Oğulcan Beye aşık gibi yani bu durum sizi rahatsız ediyor mu yani kıskançlık söz konusu mu bu ilişki de ve evlilikte?

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin