Arkadaşlar baktım çok yorum var hızlıca yeni bölümü yazmak istedim. Sınavlarım çarşamba başlıyo ve haftaya kadar devam ediyo bu süreçte buralarda değilim... İyi okumalar...
Ömer Asiye Doruk ve süsen aşağı yemeğe inmişti. Ömer bu durumdan pek de memnun değildi çünkü sevgilisi bir adama hayrandı yani bu onun için kıskançlık sebebiydi. Aşağı indiler Ahmet Bey onları sevgi ile selamladı.
Ahmet= Hoşgeldiniz çocuklar...
Ömer= hoşbulduk...
Doruk= Hoşbulduk Ahmet bey ben Doruk Doruk Atakul
Asiye= Bende Asiye Asiye Eren...
Ahmet= Yarışmanın güzel sesli ekibi sizi dinledim videodan yani çok beğendim sesinizi gelecek vaat ediyorsunuz.
Ömer= Sizin de tecrübeniz var bu konu hakkında sanırım?
Ahmet= Biz de zamanında az gitar çalmadık. Gerçi çaldık da ne oldu da neyse? Siz?
Ömer= Ben Ömer...
Süsen= Ben de Süsen, Süsen Kılıç. Bu arada Ahmet Bey ben gerçekten sizin projelerinize bayılıyorum. Ben de mimar olmak istiyorum da...
Ahmet= Aaa umarım başarılı bir mimar olursun. Bir bakarsın Yılmazlar holding'de çalışmaya başlamışsın ama bunun için çok dirsek çürütmen gerekiyor.
Süsen= Umarım bir gün...
Ahmet= Ee oturun çocuklar ayakta kaldınız?
Masaya otururlar ve konular derinleşir. Ömer Ahmet Bey'in sandığı gibi küstah biri olmadığını öğrenir. Aslında Ahmet Bey komiktir neşelidir. Sanki içinde bir Akif Atakul vardır ama masum bir Akif...
Ömer= Siz hiç evlenmediniz mi?
Ahmet= Ben yok hiç evlendim. Benim bi annem var Sevgi görseniz çok tatlı kadındır. Onla yaşıyoruz yıllardır...
Ömer=...
Ahmet= Peki siz? Sizin aranızdaki şey tam olarak ne?? Anladım Doruk ve Asiye sevgili siz??
Ömer= Biz biz burda sevgili olduk dün ben öyle duygularımı belli edemem de pek o yüzden bu kadar uzun sürdü yoksa en baştan açılırdım Süsen'e...
Süsen= Yaaaa açılırdın sarhoş olmasan bi açılırdın bi açılırdın jsjsjsjj
Ahmet= Ömer sana bi abi tavsiyesi duygularını saklama Doruk gibi hayatı yaşa bak ne güzel açılmış erkenden sevdiği kıza saklama ama doğru kadınsa saklama??
Ömer= Doğru kadın siz doğru kadını bulamadınız mı?
Ahmet= Ben buldum zannettim. Gençken aynı senin gibi bende duygularımı saklardım. Sonra çok güzel bir kız gördüm. Deli dolu aşkımız vardı. Çok badireler atladık ya da ben öyle zannediyordum. Sonra gitti beni aldattı.
Asiye= Aldattı mı?
Ahmet= Yaaa o yüzden doğru adamı kadını bulunca bırakmıyorsunuz. Size abi tavsiyesi...
Ömer'in telefonu çalar. Ömer telefonu açar arayan Harika'dır.
Ömer= Buyur abicim?
Harika= Ömer annem geldi de seni görmek istiyo yarın da gidicekmişiz. Son günü yolda geçirmemiz mecbur gerekiyormuş. Neredesin?
Ömer= Biz Ahmet Beyle yemekteyiz aşağı da.
Ahmet= Ömer Ahmet Bey olur mu abi de abi??
Harika= Gelse sıkıntı olur mu?