Arkadaşlar yeni bölüme başlamadan önce bu kitabı tanıtmak istiyorum. Yeni bir kitap AsTol shipi ve seversin dizisi ile ilgilenenler bakabilir. Yazan arkadaşımızın ilk kitabı destek olalım lütfen :)
https://www.wattpad.com/story/313899589?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=muggle46&wp_originator=nGfofrIFGJCdHcT902%2B1y74q0KSApuXhErancv2%2FkrDbjTGa4vwP0TWQm9Ddn2RAWtzCXUhLzJqadTHH6rT%2FQW6XlXwp2BGdxsB884nCdkzLXEN%2FDzDFgwOlYt6vAO4u
https://www.wattpad.com/user/asyatolgaa_?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_profile&wp_page=user_details&wp_uname=muggle46&wp_originator=TiLoXV3glWYpPW5H3VteFEvuo8VoHjkwaIlDnJ30pvvlXcVn%2FzsQYW3URv3KX5%2Fb6P6cZdiycE2g0ARKWZLMhaRSFST2v4s7I218Va3oxvzU%2Fm4mgrCaEtCT%2FOqO24UD
Süsen kapıyı açtığında karşısında Emre'yi gördü. Emre içeri geçti ve konuşmaya başladı.
Emre= vaktini çok almayacağım Süsen. Gece gece de rahatsız ettim ama bu evlilik meselesi biraz kafamı karıştırdı.
Süsen= yok Ne kusuru Emre Aslında benim de kafamı karıştırdı. Bir gittin babam ikimizi evlendirmeye kalktı.
Emre= Sen?
Süsen= Ben?
Emre= yani sen ne yapmak istiyorsun ne düşünüyorsun ? Biliyorsun ben babama itiraz edemem eğer evlen derse bir şey yapamam Ama sen?
Süsen= Emre bilmiyorum. Bir şey yapmak istiyorum ama yapamıyorum babam hasta üstelik sadece 3 ay ömrü var ama Ömer onda kaybedemem O benim her şeyim...
Emre= Ömer??
Süsen= sevgilim... Beni terk etmeyen tek kişi yani öyleydi. Az önce tartıştık ama ne yapacağım En ufak bir fikrim bile yok Ne ondan ne de babamdan vazgeçebiliyorum.
Emre= Süsen benim bir sevgilim yok. Gel bir anlaşma yapalım. 3 ay evli kalalım baban ölene kadar... Ikimizin bir evi olur zaten 2 yatak odası 2 banyo her şeyden ikişer tane olur sanki ev arkadaşı gibi yaşarız. Böylelikle Ömer'i de bırakmazsın.
Süsen= Ge- gerçekten bana bu iyiliği yapr mısın Emre?
Emre= Tabii ki Süsen istiyorsan Ömer'i ara ve buraya çağır ona da anlatayım.
Süsen= Tamam hemen arıyorum...
1 saat önce Ömer...
Ömer bir kapıyı çaldı. Kapı açıldı. Tatlı bir kadın buyrun diye sordu. Kadın evin hizmetlisi olduğunu söyleyip kendini tanıttı.
Ömer= Şeyyy Ahmet ab- Ahmet Bey evde mi?
Kadın= Buyrun siz kimsiniz?
Ömer= Ben Ömer.
Kadın= Evde buyrun tabii
Ömer içeri girdiğinde saray yavrusu evden gözlerini alamadı. Aslında kendileri de villa da oturuyordu ama bu villa değil gerçekten saraydı. Çalışma odasına doğru yürüyüp kapıyı çaldı. Ahmet tok sesiyle gel dedi.
Ömer= Abi iyi akşamlar rahatsız etmiyorum değil mi?
Ahmet= Oooo Ömer'im hoşgeldin. Ne rahatsızlığı? Hayırdır kötü bir şey mi var yüzün bi soluk?
Ömer= Abi aslında evet var. Ya aslında bizim çocuklara söylemem gerekir onlarla dertleşmem ama bizimkiler hemen fevri fevri gitçek Süsen'e bağıracak bende kıyamam abi ona o yüzden sana geldim. Yani senden başka abim yok...
Ahmet= Ömer'im olur mu öyle şey sen söyle bakalım ne oldu?
Ömer= Abi Süsen'in babası Süsen'i evlendiriyor.