BİR OTOBÜS REKABET

634 23 17
                                    

(Bu arada Harika'nın babası öldü ama batmadılar yani hala zenginler)

Bavul hazırlamaya Asiyelerin evine gittiler. Burak hocanın istediği üzerine uyumlu giyinmek için uğraştılar. Bir sürü takım hazırladılar.

Asiye= Kaç takım götürmek lazım.

Doruk= Şampiyon olana kadar kaç yarışma varsa o kadar güzelim.

Asiye= Sen eminsin yani

Doruk= Tabii eminim sen değil misin?

Asiye= Bilmem ilk yarışmaya kıyasla daha sakinim.

Doruk= Biz o yarışmayı kazandıysak bunu net kazanırız

Asiye= Niye ya ona da güzel hazırlanmıştık.

Doruk= Bir sürü talihsizlik yaşamıştık unuttun mu güzelim.

Asiye= Unutur muyum hele o amca ne yapıyodur acaba şimdi ?

Doruk= İyi İstanbul'a taşınmışlar eşiyle birlikte.

Asiye= Sen nerden öğrendin?

Doruk= yanına gittim özür dilemek için o kadar yalan söyledim adama.

Asiye= Şaka yapıyorsun gittin mi? Sen bu İyilik işi iyi alıştın

Doruk= Ben iyi bi adamım güzelim içeri girdim bana hanımın nerde dedi adamcağız inanmış gerçekten evlendiğimize baya.

Asiye= Ayy üzüldüm şimdi.

Doruk= Bende dedim ki amca biz evlenmedik sen hızlı git diye dedik o da şaşırdı tabii bizi baya yakıştırmış çünkü bende dedim ki amca o kız benim kız arkadaşım ve biz birbirimizi çok aşığız dedim.

Asiye= Aşığız.

Doruk= Yaa o da düğün davetiyemizi beklediğini söyledi. Çok iyi biri ama Salih amca.

Asiye= Adı Salih'miymiş amcanın bak o kadar yol gittik hiç sormamıştık.

Doruk= Evet bak hiç aklıma gelmemişti.

Asiye= Doruk yol demişken kimi götüreceğine karar verdin mi?

Doruk= Bende onu soracaktım sana ben Berk'i düşündüm ama o Aybike gelmeden gelmez.

Asiye= Bende çok kararsızım Ömer mi gelse Aybike mi gelse off keşke hepsi gelebilse arkadaşlarımızın.

Doruk= Aslında aklıma ne geldi biliyor musun? Bizim birer kişi götürme hakkımız var ya Burak hocayla konuşsak da sınıfça mı gitsek zaten herkes kendi masrafını öder ne dersin?

Asiye= Güzel olur da dönem ortasında böyle bir şeye izin verir mi?

Doruk= Bende o iş sevgilim o zaman ben gidiyorum bavulumu hazırlıyorum Burak hocayla konuşurum 2 gün sonra da yola çıkılır zaten

Asiye= Hem böylelikle belki Ömer Süsen'e açılır.

Doruk= Ömer Süsi'den mi hoşlanıyo şaka yapıyorsun!? Nasıl saklıyo bizden görüyo musun sen şu Ömercik'i.

Asiye= Süsen de ondan ama ikisi de çok inatçı

Doruk= ama Mina da

Asiye= Yaa bi de o var. Kimse fark etmedi aslında özellikle Ömer Mina için kardeş gözüyle bakıyor.

Doruk= Bugünkü alarmı da o çalıştırmış Berk söyledi bu yüzden olmasın.

Asiye= olabilir beklerim...

Doruk bi şekilde Burak hocayı ikna edip bi otobüs tutturur 2 gün geçer ve herkes otobüs alanına toplanır.

Berk= Eee Öncelikle bu tatil fikrini kim ortaya atmışsa onun bu güzel fikrini alkışlamak isterim.

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin