X= Süsen hanım ben hastaneden arıyorum.
Süsen= Ne hastanesi? Kime ne oldu?
X= Sakin olun lütfen. Ali Kılınç babanız değil mi?
Süsen= Evet hanımefendi babama ne oldu?
X= Hastanemize kaldırıldı. ***** hastanesi...
Süsen= Hemen hemen geliyoruz.
Ömer= Ne olmuş??
Süsen= Bilmiyorum hastaneye kaldırılmış.
Ömer= Hadi hemen gidelim.
Süsen ve Ömer kendini hastanede bulur. Süsen bir yandan suçlu hissediyordur. Bir yandan da babasına kızgın. Doktora gidip durumunu öğrenir.
Süsen= Doktor Bey...
Dr= Sizi görmem iyi oldu Süsen hanım bende sizinle konuşmak istedim.
Süsen= Neyi varmış babamın?
Dr= Süsen hanım babanız maalesef. Kanser ve şu anda son evresinde
Süsen= Ne?
Dr= Maalesef Süsen hanım. Biz bu 2 gün müşahede altında tutalım ama çok az ömrü kalmış.
Süsen= Peki tedavi?
Dr= Dediğim gibi son evre ve tedaviye yanıt veremez. O yüzden onun isteklerini yapmak önceliğiniz olmalı.
Süsen= Sağolun Doktor bey.
Ömer Süsen'in yanına gelir. Süsen'in gözlerinden yaşlar aktığını görünce kötü bir şey olduğu anlar, sevgilisine sarılır. Süsen Ömer gittikten sonra babasının yanına gidip sabahı bekler. Sabah olduğunda arabaya biner ve hızla mezarlığa sürer. Mezarlıkta ilerleyip babaannesinin mezarını bulur. Nermin Kılınç mezarın başına oturur ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar.
Süsen= Babaanne... Güzel babaannem benim... Ben sana verdiğim sözü tutamayacağım....
Süsen= Babam... Çok hasta onun isteğini yapmam gerek ama sana söz verdim. Ona bir kuruş verme dedin ama ben yapamayacağım çünkü o yani babam ölüyor. Son evredeymiş biliyor musun? dün benim doğum günümdü eve geldi bağırdı çağırdı kızdı bana. Benim doğum günüm olduğunu bilemedi bile ama ben o ne istiyorsa yapmak zorundayım. Babaanne ben nefes alamıyorum. Keşke şimdi yanımda olsan saçımı okşayıp bana çözüm üretsen. Kafam çok karışık babaanne...
Süsen biraz daha mezarlıkta oturdu. Hasret giderdi. Daha iyiydi sanki ferahlamıştı. Süsen mezarlıktayken Ömer geldi önce Ali'yi uyurken görünce Doruk'u aradı ve Doruk'la konuşmaya başladı.
Doruk= Eee nasılmış?
Ömer= Bilmiyorum Doruk son evre dediler. Bana iyi gibi geldi.
Doruk= Nerde?
Ömer= Hastanede yanımda da uyuyo bana sahte geldi ama bilmiyorum.
Doruk= Eeee Süsen ne diyo bu işe?
Ömer= Abi Süsen ne derse yapacak?! Para vermeyi kabul etti şimdilik ama ben onu ikna ederim para falan vermesin.
Doruk= Sen öyle diyosan vardır Ömer bi bildiğin. Hem abi sadece Süsen mi onun çocuğu? Parayı kimle yediyse o düşünsün.
Ömer= Evet abi ben Süsen'le konuşcam zırnık verdirmem ben Süsen'e. Biliyorsun fazla duygusal Süsen bi de fazla iyi niyetli.
Doruk= Evet abi yok yok Süsen'i üzmesin bu adam.
Ömer telefonda biraz daha konuşup telefonu kapar. Ali'nin iyi olduğunu görünce odadan çıkar ve eve döner. O sırada dünkü doktor içeri girer.
Dr= Ali?
Ali= Ferhat geldin mi?
Ferhat= Geldim abi.
Ali= Nasıl geçti dünkü konuşma?
Ferhat= Valla abi kız biraz üzüldü ama ikna oldu bence ne istersen verir.
Ali= Ne dedin sen ona?
Ferhat= Abi kanser, son evre dedim. 3-4 ay bir şey kalmış falan dedim. İkna oldu...
Ali= Şu Ömer işi bozacak ona korkuyorum.
Ferhat= Abi o zaman ne yapacaksın?
Ali= Diğer planı devreye sokucam. Hem diğer plan maddi olarak daha iyi ama işte bu çözümle idare ediyorum.
Ferhat= Abi pek kız onu kabul edecek mi?
Ali= Süsen... Masum ve iyi niyetli biri Ferhat. Annem onu öyle yetiştirdi. Şu anda canını istesem canını bile verir.
O sırada Ömer Süsen'le konuşur ve ınu ikna eder. Süsen Ali'ye para vermekten vazgeçer.
Ali= Süsen!? Kızım bu süreçte hiç para işini düşündün mü?
Süsen= Düşündüm...
Ali= güzel...
Süsen= Vermiyorum parayı baba...
Ali= Ne demek vemriyorum? Borçlar ne olacak Süsen??
Süsen= Vemriyorum ama ne istersen yapacağım. Seni son... günlerinden mutlu etmek için her şeyi yapacağım inan bana...
Ali= Tamam Süsen. Ben ölüyorum ve senden son bir dileğim var...
Süsen= Son bir dilek??
Ali= Son bir dilek...
Arkadaşlar kısa oldu biliyorum ama yakın zamanda uzun bölümlerle yine yanınızda olurum. Yorumlarınızı benden esirgemeyin. Yorumlarınızı okuyunca çok mutlu oluyorum... Yazın bol bol yeni bölümler gelicek.