AŞK SARHOŞLUĞU

672 30 21
                                    

Medya= Seksendört- Anlayamazsın

Ömer= Seni...

~~~~~~
Süsi duyduklarını anlamaya çalışıyordu. Gerçekten mutluydu ta ki Ömer'in başı dönüp düşmemek için kendini güvenli bir masaya tutarken bulana kadar. Belli ki sarhoştu içmişti. Evet aklı yerinde gibiydi ama içmişti işte. Hemen yan masada dolu bir tepsi vardı. Ordan 2 bardak daha aldı Ömer. Süsen onu durdurmaya çalışsa da nafile o iki bardağı da içti. Çocuklar onları görüyordu rahatsız oluyordu Süsen bu hesaplaşmanın böyle olmaması gerekiyordu. Süsen Ömer'in kolundan tuttu ve onu bahçeye doğru çıkardı.

Süsen= İçme artık şunu içme!!

Ömer elindeki bardağı içti ve yere fırlattı ve bardak kırılmıştı.

Ömer= Seni s- se- Süsen seviyorum. Ooooo ortam çok güzel dönüyo...

Süsen= Sarhoşsun ve ne dediğinin farkında değilsin!!

Ömer= Ne sarhoşu kızım sarhoş falan değilim ben...

Süsen= Bak Ömer bana bunu yapma!!

Ömer= Neyi??

Süsen= Bir gece de inandırıp ertesi sabah hiçbir şey olmamış gibi kalkma!! Ben bunu istemiyorum. Sarhoşsun ve söylediğin hiçbir şey gerçek değil...

Ömer=Süsen emin ol şu ana kadar en dürüst olduğum oooooooo an bu an...

Süsen= Sen iyi değilsin çok sarhoşun hadi gel seni odaya çıkarıyım...

Ömer= Hayır kızım olmaz çıkmam ya!! Her şeyi anlatmadan olmaz!! Sen beniiimmmm aşık olduğum tek ooooo tek değilsin ama aşık olduğum çift kızsın

Süsen= Ömer!! Daha doğru dürüst göremiyorsun bile Ömer... Yapma şunu!!

Ömer= Hayır yapacağım ben seni seviyorum ya ben sensizlikten ölüyorum...

Süsen= En iyisi ben Asiye'yi çağırayım seni yukarı çıkarsın...

Süsen içeri doğru giderken Ömer devrile devrile Süsen'in kolunu tutup kendine çeker aradaki mesafe kapandığında gözlerine bakar...

Ömer= Sen dünyanın en güzel kızısın. İyilik meleğim...

Süsen= Ömer bak bende seni seviyorum hem de çok ama ben...

Süsen sinirlerine hakim olamıyordu küfür bile ediyordu ki bu Süsen'in ağzından asla çıkmayacak şeylerdi...

Süsen= Anasını satayım bu hayat bana mutlu olmayı reva görmüyo. Babam gidiyo evleniyo bi kızı var ama umrunda mı?? yooook varsa yoksa diğer eşi varsa yoksa çocukları hiç Süsen'i düşünen yok...

Süsen içki tepsisini gördüğünde biraz kafasının güzel olması için eline 2-3 bardak alıp kafasına dikti... Artık ikisinin de gerçek duyguları çok ortadaydı...

Süsen= Annem... Anne?? Ben onu görmeyeli yıllar oldu?? Sevgilisiyle yaşıyor bi kızım var acaba bi hoşlandığı var mı? öldü mü kaldı mı?? Bir ihtiyacı var mı?? Bir derdi bi sıkıntısı?? Ya amk yaşıyor mu ya?? Onu bile merak etmiyo ve ben bu sıkışmışlığın arasında yaşıyorum.

Ömer=...

Süsen= Ömer benim sevdiğim herkes beni terk eder herkessss... O yüzden bana bunu yapma!! Hele sarhoşken?!

Ömer= Ben ben ben ben seni asla bırakmam ama asla bırakmam...

Süsen= Bırakırsın bırakmak zorunda kalırsın herkes birgün benimle biri arasında kalır ama seçtiği asla ben olmam!!!

Ömer= Ben onlar gibi değilim bana güven Süsen canımı veririm ama seni asla bırakmam lütfen yapma bak ben seni seviyorum biliyorum sende beni

Süsen= Ben seni çok seviyorum sana aşığım ama işye bu yüzden benim sevdiklerim beni bırakıp gider. Sana bulaşmak istemiyorum sana dokunmak istemiyorum sana bakmak bile istemiyorum çünkü korkuyorum gitmenden korkuyorum acı çekiyorum ama biliyorum eğer sen gidersen bir daha asla tam olamayacağım bir daha asla eskisi gibi olamamaktab korkuyorum ben seni kaybetmekten korkuyorum!!

Ömer= Asla olmayacak güven bana bak sarhoş olup olmaktan değil ben bunu biliyorum ben seni seviyorum!!

Süsen= Tamam yeter beb yukarı çıkıyorum!!! Sende çık yoksa bu konuşma asla bitmeyecek ikimizde birbirimize sözler verip verip asla tutamayacağız o yüzden artık gidiyorum!! Zaten bunların hiçbirini sabah olunca hatırlamayacağız!!

Süsen bitkin ve üzgün bir şekilde arkasını döndü sarhoşluğun vermiş olduğu etkiyle duygusal ve sinirliydi sanki babasına ve annesine yıllardır beslediği kini kusmuştu bu akşam...
Süsen hızlıca giderken Ömer onu kolundan tutup kendine çekti. Aradaki mesafeyi kapadı mesafe sıfıra indiğinde derib derin gözlerine baktı Süsen'in ve r öpücük kondurdu dudağına sonrada duraksayıp biraz kendini çekti ve Süsen'in tepkisine baktı. Süeen biraz kızmış olsada sonra o da boşverdi her şeyi ve sertçe Ömer'i kendine çekti ve bir öpücük de o verdi sevdiğine...

Ömer= Madem hatırlayamayacaksın o zaman bizde bu geceyi bir unutulmaz yaparız...

Süsen= Sen şapşalsın biliyorsun değil mi?

Ömer= Aşık bir şapşal ama??

Süsen= Evet aşık bir şapşal...

Ömer= Sevgilim...

Süsen= Sevgilim...

Ömer= Seni asla bırakmayacağım ama asla...

Süsen= Bende sevgilim bende...

Bu bölüm baya kısa oldu ama #SüsÖm'ü sevgili yaptık vatana millete hayırlı olsun... Biraz #AsDor'a geçiş yapacağım sonra #SüsÖm ile ilgili bombaaaa fikirlerim var ama hepsi illerdeki bölümler.... 😍 😍 😍 Görüşürüzzzzz

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin