💣 AKŞAM YEMEĞİ 💣

828 30 29
                                    

Artık aklıma bir fikir geldi. Her bölüme 2 soru bırakıcam. Biri kişisel biri de dizi ile alakalı iyi okumalar...

💭 Kaçıncı sınıfsınız??
💭 Sizce dizi de artık ne olmasın? Neyden sıkıldınız???

Asiye kapıyı açmaya gittiğinde Doruk arkasından bağırır.

Doruk= Asiye den açmasaydın Şengül hanım açardı ama

Asiye= Doruk...

Doruk= Aman tamam sustum.

Asiye kapıyı açar Selim'in elinde çiçek ve çikolata vardır. Asiye'ye uzatır.

Doruk= Sanki kız istemeye geldi gerizekalı beyinsiz. ( mırıldanarak)

Selim= Merhaba Asiye

Asiye= Hoşgeldin Selim.

Selim= Hoşbulduk

Selim içeri girer ve Doruk'u görür. Bir nebze morali bozulmuştur.

Doruk= Hoşgeldin Selim'cim

Selim= Hoşbulduk Doruk sen de mi burdaydın??

Doruk= Yaa evet dedim sevgilime yardım edeyim misafir gelecek dedi bende yardım ettim sevgilime

Selim= Hmm ne güzel.

Asiye= Otursana ayakta kaldın Selim.

Selim= Oturayım canım.

Doruk= (mırıldanarak) Canım diyo hâla canım diyo az kaldı dövücem hay Allah'ım sen sabır ver.

Asiye= Bir şey mi dedin Doruk??

Doruk= Yok canım sevgilim ben ne diyebilirim?

Asiye= Eh hadi yemek yiyelim.

O sırada Şengül'ün telefonu çalar haber gelir Şengül'ün kardeşi Şengül'ü eve çağırıyodur acil olduğu için gitmek zorundalardır.

Şengül= Orhan dedem ölmüş.

Orhan= Başın sağolsun.

Şengül= Biliyon zaten annem babam öldü ya kardeşim aradı miras kalmış gel bölüşelim biz eniştenle memlekete döncez diyo.

Orhan= Misafirimiz var Şengül.

Şengül= Ne yapayım Orhan gitcez diyo?

Orhan= Oğlum kusura bakma biz gidelim sana yetişmessek diye.

Selim= Ne kusuru Orhan amcacım Asiye burda ya.

Doruk= Orhan amca sen hiç merak etme ben burdayım. Ağrılarız biz Selim'i.

Şengül ve Orhan hızlıca evden çıkar Bunun üzerinde Doruk rahatlamıştı Çünkü istediği gibi davranabilirdi.

Doruk= Sevgilimm...

Asiye= Efendim Doruk?

Doruk= Ne güzel değil mi böyle prova gibi oldu?

Asiye= Ne provası Doruk?

Doruk= Sanki evlenmişiz de arkadaşımız Selim'i yemeğe çağırmışız gibi oldu. Bi çoluk çocuk eksik değil mi Selim'cim?

Selim=...

Doruk= Selim'cim yesene çorbayı ben yaptım yani Asiye'nin de yardım oldu ama.

Selim= Zehirlenmeyelim Asiye?

Asiye= Yok Selim Doruk bu konu da iddialı merak etme.

Yemekleri yedikten sonra kahve içmeye başladılar.

Selim= Eee Asiye sen ne zaman mezun oluyorsun??

Asiye= 2 sene kaldı.

Selim= Ne yapacaksın peki mezun olunca??

Asiye= Önümüzde bir sınav var bilmiyorum.

Doruk= Aaa ben biliyorum ne yapacağımı

Selim= Sen okuyacaksın yani??

Doruk= Yok Selimcim benim işim hazır ama Asiyem nereye ben oraya. Üniversiteye Asiyem'in peşinden hem mezun olunca şu liseden nişan falan da takarız. Sonra da üniversitenin mezuniyetinde de evleniriz.

Asiye= Böyle bir planın olduğunu bilmiyordum.

Doruk= Kızım sen benle gönül mü eğlendiriyorsun.

Asiye= 😁 😁 😁

Selim= Gönül eğlendirmek demeliyim de doğru insan olup olmadığına bakma süreci diyelim.

Doruk biraz sinirlenmişti elini yumruk yaptı. Tam ayağa kalkmaya hazırlanıyordu ki Asiye konuşmaya başladı.

Asiye= Yoo aslında biz o süreci geçtik gibi. Ben Doruk'un doğru insan olduğunu biliyorum hissediyorum.

Selim= Anladım

Selim kahvesini içer ve veda ederek evden çıkar. Doruk'un yüzü gülüyordur Selim'in her lafına bir cevap vermişti ya da Selim zaten cevabını almıştı. Asiye ile Doruk bahçedeki koltukta oturuyor sohbet ediyordu.

Asiye= Sende Selim'i kıskandıracağım diye her şeyi yaptın Doruk.

Doruk= Her şeyi derken??

Asiye= Yok provalar, yok nişanlar, yok çoluklar çocuklar.

Doruk= O benim sevgilime yürümeye çalışacak bende öylece durcam oldu başka ben saksı değilim Asiye kusura bakma!! Ayrıca benim düşüncelerim gerçekti.

Asiye= Gerçek derken hangileri gerçekti??

Doruk= Ağzımdan çıkan her şeyde ciddiyim... Peki ya sen??

Asiye= Ben derken??

Doruk= Benim gerçekten doğru insan olduğumu düşünüyor musun??

Asiye= 3-4 ay önceki Doruk yani ilk geldiğimiz zaman asla böyle düşünmezdim ama sen bu İyilik Atakul işini iyi yapıyorsun.

Doruk= Yani??

Asiye= Söyledim ya Doruk.

Doruk= Ağzından duymak istiyorum.

Asiye= Doruk sen benim için doğru insansın ve emin ol seni her ne olursa olsun bırakmıycam.

Doruk= Her ne olursa olsun mu??

Aaiye= Doruk ben seni seviyorum gerçekten bırkamıycam.

O sırada yukarıdan gerçekten de uçak geçiyordur.

Doruk= Uçak geçti duyamadım. Bak gerçekten...

Asiye= Uçak gerçekten geçiyo ama bir kere söyledim bir daha söylemem.

Doruk= Yaa güzelim sen beni THY'na küstürdün ben napıyım ama??? 😁 😁

Gülüşürler daha sonra Doruk eve gider Ömer gelmeden gitmek ister çünkü hâla Ömer ile aralı limonidir.
Eve gider ve olanları düşünür. Babası onun aşkının sonunu getirecektir. Asiye bunu da göz ardı edebilir miydi?? Asla bırakmam dediğinde ciddi miydi? Yoksa onu terk mi ederdi. Aklındaki deli soruları bir kenara bırakıp yatağa uzandı. Sevgilisinin duru güzelliğini düşündü  annesinin ona seslenmesiyle hayal dünyasından çıktı ve aşağı indi. Gergin bir Akif ve sinirli bir Nebahat ile karşılaştı.

Doruk= Ne oluyo anne??

Nebahat= Konuşmamız lazım Doruk!!!

😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁

Yorumlarınızı bekliyorum canlar... 😘
Soruları da cevaplamayı unutmayın...

😍 💋 😘 💋 😍


 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin