Doruk çıkıp gitmişti. Akif sinirle masaya vurdu.
Akif= aaaa Allah kahretmesin!! Tam adamına geldim niye Doruk gördü ki...
Sabah olur Akif ilk iş olarak kümese gider. Ne tesadüftür ki Doruk da ordadır.
Akif= Günaydın çocuklar. Sevgili oğlum Doruk sende mi buradaydın.
Doruk= evet
Ömer= hoşgeldiniz Akif bey?
Akif= Abiniz yok mu?
Ömer= İşe gitti o buyrun bi çayımızı için.
Akif= E peki madem içelim.
Asiye= Sende içer misin Doruk?
Doruk= İçerim çok severim.
Akif= Çok mu seversin?
Ömer= Valla bende böyle şaşırdım artist gibi durduğuna bakmayın baya hayran bu çaya.
Akif= O çaya değil de başka bi şeye hayran da neyse...
Doruk= Ee baba sen neden geldin?
Akif= Asıl konuyu unutturdunuz çay bay derken. Çocuklar biliyorsunuz rahmetli anneniz bizimle çalışıyordu.
Ömer= Evet?
Akif= Geçen gün bi telefon aldım sizi bulamamışlar sanırım benimle iletişime geçtiler size baya yüklü bi miras kalmış.
Asiye= Kimden?
Akif= Gerçekten burs verdiğimiz öğrencilerimiz zehir gibi maşallah nasıl sordu kız kimden diye ııı?
Ömer= Ne yapcan Asiye kalmış işte?
Akif= Hı en güzeli.
Asiye= Hayır canım kimden kaldı öğrenelim değil mi?
Akif= Allah kolaylık versin Doruk. Haklı kız Tabii ama bu öyle bir kişiden değilmiş yani şöyle anneniz vefat edince size kimse ulaşamayınca baya birikmiş zaten damlaya damlaya. Doruk toparla.
Doruk= Yani Asiye ondan bundan diye diye büyümüş ayrıca napcan gidip ölen adama teşşekkür mü etcen?
Akif= Sus Doruk sus!!
Asiye= Tamam.
Akif= Bir de şu miras işleri olunca aklıma geldi anneniz vefat edince bizim size tazminat ödememiz gerekiyor o da maşallah baya birikti. Bende düşündüm ki siz bu saatten sonra okulda burslu okuyamazsınız.
Doruk= Neden?
Ömer= Miras kalmış ya bize işte Doruk
Akif= Aferin aslanıma. Şimdi onu da şöyle yapıyoruz. Siz ve kuzenlerinizi bu dönemden itibaren kalan tüm dönemler bursuz okutuyoruz. Tazminatı kesmiş oluyoruz.
Ne dersiniz?Ömer= Allah derim Akif bey peki birey sorcam takribi ne kadar bir mirastan bahsediyoruz.
Akif= Bir villa var bir de nakit 100.000 lira
Doruk= 300 mü dedin baba?!
Akif= He he 300 bin.
Ömer= Ohaa!!
Doruk= Asiye inanmayacaksınız ama ev bize çok yakın baya de mi baba?
Akif= Ha yakın yakın komşu olcaz Allah'ım herkes ekmeğinin peşinde.
Asiye= Ne güzel ya Allahım ne güzel haber.
Akif = E o zaman bana müsaade hadi Doruk sende gel eve gidelim.
Doruk= Olur gidelim babacım bay bay Asiye ara beni.
Akif= (mırıldanarak) Hala flörtleşmenin peşinde te Allah'ım ya
Giderler...
Asiye= Ömer bu nasıl oldu böyle?
Ömer= Nasıl oldu bilmiyorum ama çok güzel oldu Asiye.
Asiye= villayı satıp yaşarız.
Ömer= ne villayı satması kızım ya hep beraber taşınırız oraya 300 bin lira paramız var.
Asiye= Oğulcan Aybike sen ben Emel amcam abim yengem çok güzel yaaa.
Emel= Abla bizim şimdi odamız mı olacak? Ablamla ikimizin yani.
Ömer= ne ablanla ikinizi tek tek ayrı odanız olur fıstığımm...
Emel= Barbie evi de alır mıyız?
Ömer= Barbie evi ne ben senin odana Barbie şotası alırım fıstığım.
Emel= Yaşasın!!
Ömer= Asiye bak ilkini Emel yaktı ikincisini çaldırdık bir daha paralara zarar gelmiyecek.
Akif'ten mesaj gelir.
Ömer= Akif bey mesaj atmış yarın tapu işlemleri için tapu dairesine çağrıyo abimi.
Asiye= ev nerdeymiş?
Ömer= aha valla konumda atmış. Ohaa lan Dorukların eviyle dibdibe camlar karşılıklı lan!! Onlar evi çok güzel yalnız.
Asiye= Abi o zaman gel Aybikelere söyleyim.
Hepsi çok sevinir... 🎉 🎉 🎉
Kısa oldu ama sorry...