~7 yıl ~
Aradan 7 yıl geçmişti. Herkes daha olgundu artık 30larına yeni basmıştı her biri. Bu 7 yıl içerisinde çok şey olmuştu. Süsen Aybike'nin hamilelik haberinden 1 ay sonra hamile kalmıştı. Çocukları hemen hemen aynı yaşlardaydı. Aybike ile Berk'in de oğulları Berkay olmuştu. Berkay 6 yaşındaydı ve babası gibiydi. 1 yıl ardından da kızları Alya 5 yaşında tatlı bir kız aramızda kalsın Berk Alya'yı daha çok seviyordu. Her zaman kızına daha yakındı ki zaten tam kız babasıydı Berk...
Oğulcan ve Harika ise oyunculukta çok yükselmişlerdi. Sürekli ödüller sürekli başarıları vardı. Oğulcan'ın ısrarı üzerine onların da bir kızı olmuştu. Deniz, Deniz gerçekten çok güzel bir kızdı annesinin küçük bir kopyası her zaman elbise giymeyi tercih ederdi. Büyümüşte küçülmüş gibiydi. Tabii espri anlayışı da babasına çekmişti. Şu sıralar Oğulcan yine Harika'yı darlıyordu. Çok kısa zamanda aramıza yeni bir Eren üyesi katılacaktır.
Kadir ve Melisa Kadir ve Melisa'nın kızları Hatice Melis 10 yaşındaydı. oğulları Melih de 7 yaşında. Melis çok olgun bir kızdı neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilir ona göre davranırdı. Çoğu zaman herkese ablalık yapıyordu. Annesi gibi asla kötülük bilmezdi. Melih, Melih tam bir zeka küpüydü. Her zaman bir sıkıntı olsa bir çözüm bulurdu. Mutlulardı hemde çok...
Doruk ve Asiye, Onların da bir oğlu bir kızı vardı oğulları Çağrı 3 kızları Selin ise 7 yaşında genç bir kızdı. Babasının gözleri gibi yeşil gözleri vardı. Saçları da aynı babası gibiydi tek farkı saçlarının kıvırcık olmasıydı. Babası saçlarını çok seviyordu. Ee bu kadar güzel olması daha şimdiden bir çok çocuğun dikkatini çekmişti. Doruk bu konu da çok kıskançtı. Ve Asiye 3. bebişe de hamileydi. Doruk'un dediği sen ve ben ve bir sürü çocuğumuz... Asiye bu bebeğin son olacağı hakkında Doruk'a yeminler vermişti ama bana sorarsanız Doruk için son olmayabilirdi. Yine de eğer Asiye son diyorsa sondu bu bebek...
Ömer ve Süsen, onların da bir kızı vardı. Ayşem Ece kızları tamamen küçük Süsen'di evet Süsen babası gibi gördüğü Mehmet amcanın eşinin adını vermişti kızına. o da 6 yaşındaydı Berkay gibi. Aslında Ömer daha çok istemişti Ece'yi ama doğduğunda itibaren Süsen hep üstüne titredi Ece'nin. Süsen Ömer'e bu konu da ısrarcı olduğu için teşekkür etti. Hemen 3 yıl ardından da Mehmet Efe doğdu. Efe çok zıpır Bi çocuktu ama pek zekiydi. Küçük olmasına rağmen çoğu şeyi algılayabiliyordu. Herkes toplanmıştı ve Süsen ve Ömer'in evinde mangal partisi yapıyorlardı. Ömer sinirle bahçeye girdi hâla söyleniyordu.
Ömer= Abi yok yok bu Ece bana kafayı yedirecek.
Harika=laf söyletmem halasının güzel yeğenine noldu abicim?
Ömer= Abicim ya abicim sen sokuyorsun aklına böyle şeyleri değil mi?
Harika= Neyi ya?
Ömer= Kendisi beni Berk ile dünür yapmaya çalışıyor.
Berk= Bi dakka Bi dakka o ne demek ya?
Ömer= Bana Berkay'ı övüp duruyo evleneceklermiş birbirlerine söz vermişler.
Harika= ahhahahah geldi bana dedi ki halacım ben Berkay'ı çok seviyorum ona aşık oldum falan bende ciddiye almamıştım ama
Berk= Bana okey abi sıkıntı yok
Ömer= Sana sıkıntı yok tabii kız benim kızım Alya aynısı yapsa sen naparsın acaba?
Berk= Yapmaz abi o öyle şey
Doruk= Yapmaz yapmaz Bi 10-15 sene geçsin gör bakalım yapar mı yapmaz mı?
Oğulcan= Abi benim prensesim istediğini yapabilir. Bu çocuklar aşk çocuğu tabii aşık olacaklar sende fazla takma be kayınço
Ömer= Bak Oğulcan bana iki dakika da Bi kayınço diyip durma vurcam ağzına Bi tane
Oğulcan= Amannn be kuzi boşver
Ömer= Ya o senin kuzenin diyorum bana neler diyo Bi görseniz
Süsen= Neler diyormuş sevgilim skskjs?
Ömer= Gülme Süsen gülme Yok vay efendim benim öz kardeşim Harika'ymış. Yani sadece Deniz kuzeniymiş. Eee Aybike'de benim biyolojik olarak kuzenim olmadığı için kuzen sayılmıyormuşuz. Efendim sen ne ara öğrendin biyolojik ne demek? Yok Berkay ile aralarında bir kan bağı yokmuş.
Berk= Amann boşver be abi...
Alya= Baabaa
Berk= Efendim tatlımm
Alya= Hiiii Keremmmm
Kerem= Alyaaa
Alya Kerem'e koşup boynuma sarılır ve onu yanağından öper. O sırada Aybike içten içe gülüyordur Berk'e
Ömer= Ne demiştin Berk?
Berk= Ne?!
Ömer= Benim kızım yapmaz öyle miydi, neydi ya?
Berk= Tatlım
Alya= Efendim baba
Berk= Bu çocuk kim?
Aybike= Berk?
Berk= Yani arkadaşın kim?
Alya= Kerem okuldan arkadaşım
Sonra Alya onlara hızlıca yaklaşıp fısıldayarak konuşur.
Alya= Çok yakışıklı di mi anne?
Berk= Çoook!!! Çok yakışıklı?!
Aybike= Berk sakin ol tatlım.
Alya= Baba ben Kerem'le parka gidebilir miyim??
Berk= Hayı-
Aybike= Berk?!
Berk= Hayır demek ne mümkün tabii git tatlım git?!
Ömer kahkahalar atıyordu. Az önceki ufak kıskançlık siniri geçmişti bile...
Birlikte mangal yakıp yediler ve eski günleri yad ettiler. Doruk şöyle Bi baktı da hayatının en zor anlarında hep Asiye vardı ve bu imkansız aşk olmuştu ve 3 güzellikle mükemmel Bi evliliğe dönüşmüştü.
Ahmet ve Suzan onlarsa torun seviyordu. Deniz Ece ve Efe canları... Harika Ahmet'i babası kabul etmişti Ahmet'e kızı...
Her şey çok güzeldi her zamanda öyle kalacaktı. Ta ki eski bir dost geri dönene kadar... AKİF
ama AKİF dönene kadar her şey çook güzel olacaktı.... Oldu da
SON
BU hikayeye büyük heveslerle başlayıp büyük heveslerle bitiriyorum Şu ana kadar hikayemi okuyup benim heyecanımı paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Güzel bir başladı güzel bitti. Her ne olursa olsun yazdığım bu süreçte çok eğlendim. Aslında daha da uzatmak hamilelik dönemleri hakkında yazmak isterim ama eski Harry Potter günlerine dönmeye karar verdim. Yine de arada özel bölümler atarım isterseniz...
Sizleri çok seviyorum...
Hoşçkalın... 💋💕:))