Adam gidince hızlıca giyinip salona geçtiler.
X= Öncelikle buraya kadar gelen 2 grubu da tebrik ediyoruz. İnanıyoruz ki yolları çok açık.
Aybike= Bravo!!
X= Çocuklar bu son yarışmanın konusunu beliryeceğiz ona göre şarkınızı seçeceksiniz. Konumuz:AŞK
Aşk temalı şarkılar seçeceksiniz provasız direkt yarışacaksınız şarkıyı seçmek için 5 dakikanız var. Buyrun...Asiye= Ne seçicez??
Doruk= Asiyem aşk bizim konular seçeriz bişeyler.
Asiye ve Doruk beş dakika sonucunda şarkıyı seçtiler.
Yarışma biter ve sonuçlar açıklanır.
X= Çocuklar öncelikle açıklamam gereken birkaç bir şey var. İki grupta çok başarılıydı ki finale kaldı. İki grubunda eline emeğine diline sağlık. Sonrasında teşekkürlerim var. Öncelikle burda gerçekten de yarışma ahlakı ile yarışan herkese ardından bu ortamı hazırlayan Liseler arası müzik yarışmasını düzenleyen lise idari başkanlarına ve en önemlisi ki bu yarışmanın asıl kahramanı odur.
Ömer= Bitmedi teşekkürleri yeter ya?!
Süsen= Tamam Ömer ya açıklar birazdan
Ömer= Eeeee hadi ama bizde sevgilimizle dışarı çıkacağız.
Süsen= Sevgilinizin bundan haberi var mı Ömer bey??
Ömer= Hayır yoktu Süsen hanım ama şimdi oldu bakalım.
X= Evet bu yarışmaya İstanbul'dan çok kıymetli biri sponsor olmuştu. Bu yarışmanın yapılmasına vesile olmuştu. Bugün gelecek buraya. Onu da aramızda görmekten onur duyarız. Belki de birincilerimizle şık bir yerde yemek yer kim bilir. Burdan da Ahmet beye teşekkür ederiz. Yılmazlar holdingin ve en önemli bu lüks otelin kapılarını bize ve siz değerli öğrencilerimize açtığı için çok teşekkür ediyoruz.
Süsen= Ahmet Yılmaz mı¿¿
Doruk= Sen adama baksana buraya iyi para akıtmış. Biz var bunların yanında fakir kalırız. Böylelerine çok denk gelmezsiniz.
Asiye= Doruk sizin de şirketiniz var. Abartılcak birşey değil yani...
Doruk= Asiye öyle böyle değil bunlar bırak Türkiye'yi dünyada zenginler listesinde oluyo ben çok duyduö bu Yılmazlar holdingi...
Ömer= Amann bize ne oğlum biz mi düşünelim kızı oğlu düşünsün mal varlığını da...
Berk= Çocuk¿ yok be oğlum ne çocuğu adam bi evlilik bile yapmamış. Ben internetten baktım. Bir röportajda ben birini sevdim sadece o da beni aldattı bende doğru yurt dışına çıktım. Ondan sonra ne aşk kaldı ne bişey diyo? Adamın kanun kadar malı öyle öldüğünde gidip biticek yani
Süsen=Eeeee Ahmet Yılmaz yani o mükemmel amann boşverin bak kazananı açıklıyo.
X= Evet geldik sonuca dediğim herkes çok güzel yarıştı. Bütün yarışmada yarışma ahlakı çerçevesi de iki grupta çok güçlüydü. Fakat kazanan??
Harika= Eeee??
X= Kazanan?
Süsen= Evet??
X= Kazanan??
Oğulcam= Söyleceksen söyle ama hadi be...
X= Ataman Koleji!!!
Asiye= Kazndık...
Doruk= Kazandık... Allah be kazandık!!
Herkes çok mutluydu hemen herkes sevgilileriyle bir şeyler yapmaya başladı. Herkes lobide buluştuğunda
Birden herkesin kapıya yaklaştığını ve orda bir kalabalık olduğunu gördü.