Artık Berk Doruk'un herkesten birşeyler sakladığını anlamıştı. Kaç yıllık arkadaşıydı Doruk onun anlaması alışalı geldik bişeydi. Doruk'un Asiye'ye aşkını da ilk o farketmişti hatta Doruk'tan önce 2 gün geçmişti herkes derin bi oh çekmişti ve iki günlük kamp bitmişti ama Doruk hâla tedirgindi yüz hatlarından anlamıştı Berk bunu. Kızları eve bırakınca Berk Doruk'u kendi arabasına bindirdi. Hızlıca ıssız bir göl kenarına çekmişti. Bu ıssız göl kenarı onların çocukluk anlaşmasının yaptığı yerdi. "Birbirimize asla yalan söylemeyeceğiz. " Bu sözleşme bir kan kardeşliğine bile dönüşmüştü o gün. bugüne kadar da bir kere bile küsmemişlerdi birbirine. Doruk'un tedirgin yüzü bir an buz kesildi ve bembeyaza dönüştü. Zaten bu sırrı saklayacaz mecali bile yoktu.
Doruk= Neden geldik buraya??
Berk= Onu sen söyleceksin!!
Doruk= Buraya bizi getiren sensin Berk...
Berk= Doruk ne oluyo??
Doruk= Ne oluyo bişey olduğu yok?.
Berk= O yüzden aynaya sağlam bir yumruk attın herhalde ama her şey yolunda.
Doruk= Ben aynaya vurmadım kazayla aynayı düşürdüm. Kazayla oldu herşey.
Berk= Sen dünyanın en dikkatli adamı koskoca aynayı kazayla düşüreceksin. Doruk buna inanmama bekleme!!
Doruk= Tamam ya şu Mert'i kıskandım aynaya bi tane patlattım öyle abartılacak bişey yok uzatma ama sende.
Berk= Doruk!! Sen benim kardeşimsin kan kardeşim biz burda kardeş olduk şu ağacın altında sen ne yaşıyorsun seni böyle tedirgen eden diken üstünde yaşamana sebep olan şeyi öğrenmeden şurdan şuraya gitmiyorum!!
Doruk= Berk öğrenmem senin için daha iyi.
Berk= Doruk beni üzecek bişey olsa bile bilmek istiyorum seni böyle üzgün görmektense!!
Doruk= Asla eskisi gibi bakamıyacaksın belki de benim yüzüme hem Aybike'nin yüzüne, Oğulcan'ın yüzüne, Asiye'nin Ömer'in hiçbirinin yüzüne bakamayıcaksın o yüzden bırak bende kalsın.
Berk= Oğlum senin yüzün böyle solcaksa bırak nasıl baktığımı anlat!!
Doruk= Babam herkesin idölü kahraman Akif Atakul anasını satayım bir katil hem de sevdiğim kızın babasının!!!
Berk= Saçmalama Doruk ne katili??! Başka bir şey vardır öyle değildir o.
Doruk= Öyle Berk öyle o babam olacak herif Asiye'nin babasının katili tüm gerçekleri anlattı.
Berk= Nasıl?? Nasıl o-o- olmuş bu?
Doruk= hıı Nasıl?? Bak orası çok güzel amk annemi aldattığı için hem de Suzan teyzeyle annemi aldattığı için.
Berk= Nasıl yani?? Doruk her şey çok karışık şunu en baştan anlat!!
Doruk= Allahın cezası babam annemin en yakın arkadaşıyla birlikte annemi aldatıyo aynı zamanda bu kadın Ömer'in annesi ve o ikisi hem sevdiğim kızın babasını hem de dolaylı yoldan annesin katili ve ben bunla yaşamak zorundayım...
Berk= Oğlum söyleyelim o zaman anlatalım Asiye'ye ya da ne biliyim polise gidelim.
Doruk= Oğlum çok sıkıştım hiçbir şey yapamıyorum. Asiye bir daha asla yüzüme bakmaz hem Melisa'da var o da çıldırır . Hem Ömer Ömer'in dünyası başına yıkılır. Hepsi öz annesi yüzünden olduğunu öğrenirse ne yapar kim bilir?? Böyleyim hemde aylardır kafamı her döndürdüğümde o gerçek yüzüme pat diye çakılıyo. İdrak edemiyorum zaten Asiye'ye balamıyorum vicdanım sızlıyo kalbim ağrıyo söylemek istiyorum ama aklıma olacaklar geliyo. Ne yapacam bilmiyorum?!
Berk= Tamam kardeşim bak sakin ol hepsini birlikte atlatacaz. Hiçbir zaman yalnız değilsin bunu unutma!!
Doruk=Benden utanmadın mı?? Korkak bencil olduğumu düşünmüyor musun??
Berk= Sen korkak ya da bencil değilsin sen kimse üzülmesin diye fedakarlık yapan birisin kanka bilirsin normalde asla ciddi değilimdir bilirsin ama bu konuda çok ciddiyim her şey güzel olacak.
Doruk= Biliyorum Berk biliyorum inanıyorum sana inanmak istiyorum.
Berk=Hadi gidelim...
Doruk= e hadi....