Harika duyduklarının sonra Ömer kadar yıkılmıştı. O da Oğulcan'ı da alıp dağ evlerine gitti. Babası öldükten sonra buraya normalde kimse uğramamıştı. Babasının yatırım olarak aldığı kışın bazen gittikleri özel günlerde partiler verilen bir evdi. Harika buraya gelmek istemişti. 1-2 saatlik yol boyunca ne Oğulcan ne de Harika konuşmuştu.
Nihayet eve vardıklarında HARİKA'NIN göz yaşları akmaya başlamıştı. Oğulcan dehşet ve korku içinde Harika'ya bakıyordu. Sevdiği kızı ilk defa bu kadar savunmasız görüyordu. Harika asla ağlamazdı. Ağlatır ama ağlatmaz. Oğulcan endişeyle sordu.
Oğulcan= İyi misin?
Harika= Hayır...
Oğulcan= Neden peki?
Harika= Ömer'in babası...
Oğulcan= İyi de sevgilim Ömer'in bir babası olduğunu zaten biliyoruz. Bu çocuk ağaç kovundan çıkmadı ya neden üzüyorsun kendini?
Harika= Biliyorum ama...
Oğulcan= ama? Ama ne?
Harika= Üstüme gelme Oğulcan..!
Oğulcan bu konuşmada pasif kalamazdı. Kalmamalıydı. İlk ve büyük ihtimalle son olarak Harika'ya sert çıkışacaktı. Kendi kendine özür diliyordu içinden Harikalar Harikası sevgilisinden....
Oğulcan= Ama ne dedim sana!!?
Harika= Bağırma bana!! Üstüme gelme dedim!!
Oğulcan biraz daha üstüne gitmeliydi Harika'nın biraz daha sert çıkıştı. Bu sefer sesi dağ evinin içinde yankılandı
Oğulcan= Ama!!! AMA NE?!!!!
Harika Oğulcan'ı döndü. İlk defa onu böyle görüyordu. Açıkçası bu hali onun hem hoşuna gitmişti hem de şaşırmıştı. Duraksadı biraz Oğulcan'ı baktı ve o da sesini yükseltti.
Harika= Üstüme gelme ded-
Oğulcan Harika'nın sözü yarıda kesip şiddetle bağırdı.
Oğulcan= HARİKA!!!
Harika= Annemin babamdan daha çok sevdiği bir adamı tanımaktan rahatsız oluyorum
Oğulcan= Neden?
Harika= Babam annemi çok sevdi gerçekten çok sevdi ama annem asla aralarına sert bir duvar ördü. Yıllarca o duvarı yıkmak için uğraştı. Babam sadece babaannemin yanında anneme soğuk davranırdı ama ben olduktan sonra babamı yatağına bile almadı ve bu bana koyuyor. Annemin o adamı deliler gibi sevmesi bana koyuyor!!! Ben o adam yüzünden
Oğulcan= Tamam anlatmak zorunda değilsin. Özür dilerim üstüne geldim
Harika= Ben o adam yüzümden çocukluğumu mutlu yaşayamadım. O adam yüzünden benim asla Bi ailem olmadı. Şimdi karşımda öylece durup ben Ömer'in babasıyım diyo ve babama ölen babamın arkasından sözler söylüyor. Ben bunu kendime yediremiyorum.
O sırada oturduğu yerden hızlıca kalktı. Şöminenin üzerinde duran çizgili vazoyu eline alıp hızlıca yere fırlattı. Etarf cam kırıkları olmuştu. Oğulcan korku ve endişe içerisinden Harika'ya bakıyordu.
Harika= Babam yıllarca kendini anneme sevdirmeye çalıştı yıllarca... ama hep onu sevdi bizim hayatımız o adam yüzünden darma duman oldu. Bizim hayatımız yıllarca...
Dediğinde Harika gözyaşlarını tutamadı masadaki eşyaları yere fırlatıp duruyordu. Oğulcan Harika'yı belinden tutup sakinleştirmeye çalıştı ama asla sakinleşmek yerine dahada şiddetleniyordu. Daha sonra birden durdu. Bakışları çok donuktu. Oğulcan Harika seslendi.
Oğulcan= Harika iyi misin? Harika?!
Harika= O gün otelde öğrenmiş.
Oğulcan=...
Harika= Aslında o da farkındaymış.
Oğulcan= Kim? Neyin farkındaymış. Sevgilim? Gel istiyorsan Bi hastaneye gidelim. Bi sakinleştirici vursunlar.
Harika= O adam otelde annemi tanımış. O zaman annem de o adamı tanımış. Gel gidiyoruz.
Oğulcan= Saçmalama bu saatte Harika saat 4 ne işin var bu saat de Allah aşkına hadi uyu...
Harika= Oğulcan ben gidiyorum...
Harika evden hızla çıktı. Oğulcan'da onu takip ediyordu. Harika eve vardıkları sırada hızlıca kapıya vurdu. Kapı açıldığında annesine bağırmaya çağırmaya başladı.
Harika= Biliyordun en baştan beri biliyordum. Hepimizden sakladın!!!
Suzan= Ömer öğrendi mi?
Harika= Öğrendi senin ve sevgilinin tüm sakladığı sırrı öğrendi ve Allah kahretmesin ki bende öğrendim.
Suzan= Nerde peki şimdi?
Harika= Senden ve aptal sevgilinden uzak olması gerekiyor bunu söylemem...
Suzan= Harika Ömer nerde dedim!! Bak Ahmet benim sevgilim falan değil orda karşılaştık ve ben tüm olanları Ömer daha da mahvolmasın diye sakladım ama her nasıl öğrendiyseniz öğrenmişsin bu yüzden Ömer nerde?
Harika= Süsen'in evinde...
Suzan hızlıca kapıyı çekip Ömer'in yanına gitti. Kapıyı Süsen açtı. Suzan Süsen'i geçip içeri girdi. Ömer'in koltukta uyuduğunu görünce sessizce evden çıktı...
Devamı gelecek...
Bir de bir arkadaşımızın isteği üzerine #Kademel geri dönüyor. O yüzden zaman atlaması olacak diğer bölümde iyi okumalar..