🏕 ÇADIR KEYFİ... 🏕

754 32 11
                                    

Soru 🙋= Kaan hakkında ne düşünüyorsunuz? (dizi)

Soru 🙋= Mert ve Mina için ne düşünüyorsunuz?

Doruk ve Berk endişeliydi ama kızlarla kavga etmek de istemiyorlardı.

Berk= Abii ben anlamıyorum yaa Aybike mesaj attı şimdi Mina bir şeyler ayarlıyacakmış 2-3 saat sonra gideceklermiş niye gidiyorlar ki??

Doruk= Sen yine iyisin Berko bana mesaj atan bile yok ama ben bu oyunu bozarım.

Berk= Nasıl yani kanka??

Doruk= İzle ve gör kanka.

Doruk Telefonunu çıkartır ve Mina'yı arar.

Doruk= Alo Mina merhaba nasılsın ben Doruk Atakul.

Mina= Aa merhaba Doruk nasılsın??

Doruk= iyiyim sağol seni ve Mert'i sınıf gruplarına ekledim. Bir de şey diyecektim kızlar oraya gelecekti.

Mina= Ha evet ama daha gelmediler.

Doruk= Çok güzel Mina. Şeyy diyecektim aslında siz toplansanız hep beraber atacağım konuma gelseniz bizim bi yazlık ev var orda çadır aktivetesi yapsak nasıl olur?? Ben Süsen'i Ömer'i falan da çağırıcam.

Mina= olur Olurr geliriz. Hem bayadır yapmıyorduk iyi olur.

Doruk=2-3 gün kalırız yanınıza yedek birşeyler de alın görüşürüz biz Asiye ile Aybike'yi alırız baybay.

Berk= Sen sen var ya mükemmelsin Doruk.

Doruk= Sıra Asiye' de bismillah.

Doruk Asiye'yi arar.

Doruk= Alo Güzelim...

Asiye= Alo Doruk...

Doruk= Aşkıma sevgilime ne oldu?

Asiye= Bir şey yok duruyolar öyle.

Doruk= Az önce Mina'yı aradım. Size ayıp ettiğimizi düşündük Berk'le. O yüzden hemen bi etkinlik düzenledik. Siz Mert Mina ve bizim ekip işte bizim dağ evinde toplanalım.

Asiye= ama

Doruk= Mina kabul etti. Ömer'e falan da haber vericem deyince hemen kabul etti.

Asiye= Off tamam Doruk tamam.

Doruk= 1 saate sizi alırız. Siz yanınıza kıyafet falan da alın 2-3 gün kalırız diye düşündük.

Asiye= Tamam bekliyoruz.

Doruk= Barıştık değil mi??

Asiye= Evet...

Doruk= Seni seviyorum...

Asiye= Bende

Doruk sırayla Süsen'i, Harika'yı, Ömer ve Oğulcan'ı da aradı.

Doruk= Alo Oğulcan naber kanka??

Oğulcan= İyidir senden??

Doruk= neredesin??

Oğulcan= Kanka inanmıyacaksın ama araba aldık onunla uğraşıyorum.

Doruk= Hadii be şaka yapıyorsun.

Oğulcan= Babam, Ömer ben üçümüz halletmeye çalıştık ama şimdi eve döncez. Kızları da gezdircektik ama onlar Mina'lara gidince bizde bir tur atacaz.

Doruk= Yok o iş öyle değil kanka sen arabayı alıyorsun. Gidiyorsun sevdiceğini alıyorsun. Sonra biz de kızları alıyoruz. Ömer'de artık Süsen'in arabaya biner. Atlıyorsun bizim dağ evine geliyorsun.

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin