Mert Efe Akman(EFEKAN CAN)
Mina Ada Akman
(Aslıhan Kapanşahin)
~2 ay sonra~
Artık Asiye ve Doruk ilişkilerini yoluna koymuştu. Akif ve Neboş'un da sesi pek fazla çıkmaz oldu. Artık sık sık edilen kavgalarda yerini sukünete bırakmıştı. Ömer ve Asiye artan paradan sermaye artırıp Orhan'a bir kafe açmışlardı. Haftalar geçmeden kafe çok iyi iş yapan bir yere dönüştü. Arada Doruk ve Asiye sahneye çıkıp şarkılar söylerdi şimdiden birkaç fanları bile olmuştu. Hatta öyle ki başka şehirden gelenler bile vardı. Şengül ve Orhan çok geçmeden yeni bir bayi bile açmayı düşünür hâle gelmişti. Derler ya "fakirin yüzü güler mi?" diye bu sefer gerçekten zincir kırılmıştı ve Eren ailesi gerçekten mutlu olmaya başlamıştı. Ömer, Oğulcan ve Aybike okula yürümeyi tercih ediyordu. Zaten bir arabaları da yoktu ama mesafe öyle çok da uzun değildi. Berk'e kalsa her gün Aybike'yi almaya gelirdi ama Aybike onu ikna etmişti bir şekilde ama Asiye öyle değildi Doruk'u bu konu da ikna edememişti. İlk defa bir konuda Doruk ikna olmamıştı. Asiye fazla uzatmamıştı. Okula vardıkları Erenler de gelmişti. Dersler işlendi. Son ders edebiyat dersiydi hoca yanında 2 kişi ve müdürle sınıfa girdi.
(Öğretmenin adını bilmiyorum ama sallıyorum MELİKE olsun)
Melike= Oturun çocuklar müdür bey size açıklama yapacak yeni arkadaşlarınız hakkında.
Tolga= Yeni arkadaş mı hocam bizim sınıf yeterince kalabalık değil mi sizce de ama hep yeni gelen bize gelen bize olmuyo
Doruk= Tabii gördün beyefendi çocuğu bana uymaz diye istemiyon haklısın Tolga kalabalık sınıf seni başka sınıfa gönderelim.
Tolga= Benim pek gitmeye niyetim yok Doruk'çum ya ama sen istersen kapı orda.
Melike= Evet çocuklar sessizlik ayrıca kalabalık mevzusuna gelince o konu hakkında da Burak hocanız bi açıklama yapacaktır size.