BABA...

447 23 1
                                    

Bu bölümde bir değişiklik yapıcağım ve Ömer'in ağzından bir kısım yazıcağım bölümü umarım beğenirsiniz :)

Yukarı da bir şarkı var ve Alta da bir klip bırakıyorum. Ömer en çok acı çeken karakter bana göre ve acısı sürekli artıyor. Bu editde de bir kısmı var...

~ Ömer'in ağzından ~

Baba bu kelime bana çok uzaktı yani Eren olmadığı öğrendiğim an çok uzak gelmeye başlamıştı. Ben babamdan çok güzel dersler aldım. BABAM yani bu zamana kadar her anlattığımda gözlerim dolu dolu ufak bi tebessümle anlatırdım onu ama sonra Baba ne demek unuttum yaşadıklarım Babanın ne olduğunu unutturdu bana. Sahi Babalık neydi ki? Ben iyi bi baba olabilir miydim? O çıkıp gelse onu da affeder miydim? Hep bunlar kurcaladı kafamı. Akif'in çıkıp bağırdığı o gün  evlatlık olduğumu başkalarından duyduğum kalbimin ilk defa bu kadar ağrıdığını hissettiğim an  "ÖMER OĞLUM ANNENE SARILABİLİRSİN."  Yıllar önce hiç biri beni istememişti. Halbuki onlar getirmişti ki beni dünyaya. Annem aramız iyiydi artık peki onla hayatıma bir anda bomba gibi düşen o adamla nasıl olacaktı aramız??

Ahmet Yılmaz herkesin sevdiği o müthiş adam, sevgilimin idölü, arkadaşlarımın abi sandıkları kişi, düne kadar bana abilik yaptığını zannediyordum ama o bu niyette değilmiş. Peki peki ya ben onu babam gibi hissetmek için hazır mıyım ki?Sorgulama Ömer artık senin kendini değil onu sorgulaman lazım hadi Ömer hadi!!

~ Yazarın anlatımıyla ~

Ömer birkaç dakika sadece durdu. Bu duruş Ahmet'i de endişelendiriyordu. Sorduğu soruya cevap bile alamamıştı bu Ahmet'i biraz germişti ki Ömer sessizliğini bozdu ve yavaş yavaş konuşmaya başladı.

Ömer= Ne zamandan beri biliyorsun?

Ahmet= Neyi Ömer? Abicim bak beni şu anda çok korkutuyorsun.

Ömer= Abicim... Abicim... Abicim

Ahmet= Ne oluyo Ömer?

Ömer= Ne zamandan beri biliyorsun?

Ahmet= Neyi abicim Neyi ya??

Ömer= Babam olduğunu ne zamandan beri biliyorsun!!!? Abi...

Ahmet= Sen bunu nerden öğrendin Ömer?

Ömer= Gerçek mi yani gerçekten sen?

Ahmet= Otelde anneni gördüğüm ilk an önce Kenan'ın oğlu zannettim seni ama sen bana anlatınca anladım ama söylemezdim.

Ömer= Neden?

Ahmet= Ne neden?

Ömer= Neden söylemedin?

Ahmet= Korktum tepkinden en azından beni böyle seviyordun çok mutluydun orda öğrendiğime de inanmazdın.

Ömer= Neden annemi terk ettin peki? Neden hamileyken öylece ortada bıraktın?

Ahmet= Ben onu bırakmadım. Deden bize oyun oynadı. Suzan'la Kenan'ı gördüm. Suzan gitti o Kenan iti ile nişanlandı. Benim gözümün içine baka baka nerden bilebilirdim ki hamile olduğunu ben de yurt dışına gittim. Ondan ve ona olan aşkımdan uzaklaşmak için...

Ömer= Bir daha sakın!!! Sakın gözüme gözükme!!!

Ahmet= Ömer... Bak ben seni bilseydim ne olursa olsun bi çözüm bulurdum. Sen benim canımdan bir parçasın. Bak ben seni gerçekten ı gün otelde öğrendim. Sonra da cesaret buladım sana söyleyecek.

Ömer= Beni bir daha asla arama!! Asla...

Ömer hızlıca kapıdan kaçar ve arkadan bağıran Ahmet'i bile duymaz.

 kardeşlerim Tüm Çiftler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin