3. Karahan " Anlaşma "

40.3K 1.4K 21
                                    

Babamla konuşmamızın ardından üç koskoca gün geçerken Evin Havuz kenarında şezlonga uzanıp beynimi ele geçiren düşüncelerden kurtulmak istiyordum.

Bir gölgenin başımda dikilmesiyle Hizmetliden istediğim Portakal suyunu getirdi düşüncesi ile gözlüğümü çıkarıp, başımı kaldırdığımda " Sen ? " dedim.

Oturur pozisyona geçerek kendime hemen çeki düzen verdiğide Güneşin önüne geçip semsiyeyi başımın üstüne getirdi.

Hafif gölge ile diğer şezlonga oturdu. gözlüklerini çıkarması ile Göz göze geldiğimizde ilk defa bikinim içersinde uyandığımı hissettim.

Çantamdan çıkardığım havluyu üzerime sardığımda üzerinde olan bakışları görmezden gelerek " Niye burdasın " diye sordum.

Hafif alaycı yüz hatları ile gözlerini kısarak gözlerimi süzdü. " Neden geldiğimi biliyor olmalısın " dedi.

Derin nefes alarak başımı salladım. "pekala" dedim.

" Seninle evlilik konusunu konuşmaya geldim... " dedi. sustu. Hizmetlinin yanımıza gelmesi ile uzattığı portakal suyunu eline aldı.

" Teşekkür ederim. " dedi.

Ağzım açık öylece elim havada kalırken sakin ve sabırlı olmaya çalışarak " Teşekkür ederiz Halide. sen çekile bilirsin " dedim.

Gözlerim tekrar Karahana dönerken,"Ne konuşacaksan çabuk ol!" dedim.

Bardağı köşesine bıraktı. " Biliyorsun ki bir kaç güne Nikah kıyılacak.. ve.." dedim lafını tamamlamasına izin vermeyerek,

" Bence hiç şart felan koyma ! evlilik olursa olsun benim seninle kalma gibi bir düşüncem yok " dedim. kalkmak için çantama uzandığım anda bileğimden tuttuğu gibi kalktığım yere geri oturttu.

Kaslarımı Çatarak ağzımı açmam ile elini kaldırarak sus işareti yaptı.

Kömür karası gözleri sinirlenirken bile büyüleyici görünüyordu.

boğazını temizleyerek duruşunu diklestirdi ve bileğimde olan elini çekti.

" Evimiz büyük adada olacak. tabi Bir süreliğine, ilerleyen zamanlarda ise Şehir dışına çıkabiliriz. evet Evliliğimiz Kağıt üzerinde olacak fakat bu süre içersinde beni küçük düşürecek herhangi birşey yapmayacaksın. senden istediğim şartların birinci sırası bu. Diğer şartlarıma gelecek olursak yumuşak başlı olman ve sözümü dinlemedir. bana dik başlı olduğun sürece bunun karşılığını alacağını bil ve buna göre davran. " dedi.

tek Kaşım havaya kalktı. Tıslarcasına gülümserken bu kendini beğenmiş yabancıya haddini bildirmem gerekiyordu.

konuşmasına devam ederek " Dans derslerinede devam edersin eksik birşeyin olmayacak." dedi.

" pekala ! Söylediklerin bittimi. " dedim.

Başını evet anlamında sallayıp ürkütücü olan gözleri ile gözlerimi delercesine baktı.

" O halde Benimde senden iki isteğim olacak.. Birincisi Evliliğimiz süresince herhangi bir teması kabul etmiyorum. ikincisi ise Özel hayatıma karışılma gibi bir durum asla Olamaz. aynı şekilde senin içinde geçerli bende karışamam senin özel hayatına" dedim.

" Sen benimle anlaşma yapabilicek durumdamısın !" demesi ile nediyorsun der gibi baktım.

Dudak kenarındaki kıvrılma ile "Bakma bana öyle temas konusu kabulumdur. Ama özel hayatında benim soy adımı taşıdığın sürece yanlış birsey olmadığın takdirde ona bile karışmaya bilirim. " dedi.

" Bu özgüveniniz sizinle evleneceğimle alakalı ise bence Siz sadece kağıt üzerinde evliliğimize odaklanın. Çünkü hiç bir koşulda özel hayatıma karıştırmam sizi " dedim.

Gülümsedi ve ayağa kalktı. " Sanırım seninle uğraşmak bana zevk verecek " dedi.

Başımı kaldırarak gözlerim gözlerini bulduğunda çatılan kaşlarıma karşılık o Oldukça rahattı.

gözleri bir süre gözlerimde kalmasıyla kömür karası gözleri bir alev gibi yandı. " Görüşmek Üzere Melek YILMAZ " dedi.

KARAHAN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin