Herkesin odadan çıkması ile yatağın üzerine yığılarak oturduğumda Gözlerim Kapıda asılı kalırken Ömerin, " Bana ne olduğunu anlatacakmısın ?" diye sorması ile başımı kaldırıp yüzüne baktım.
" Ne anlatmamı istersin ?" dedim.
" Mesela burada neler olduğunu anlatabilirsin " demesi ile derin nefes aldım.
" Böyle olması gerekiyordu desem " dedim.
" Hayır melek.. Böyle olması gerekmiyordu.. Canını sıkan her ne ise söyle bana.. Ben senin yanındayım" dedi.
Elimi avuç içersine alıp sıkması ile tebessüm ederken.. " şuan bişey sorma olurmu.. " dedim.
Sustu.. gözlerimi sorgulayan gözleri bir süre bakakaldığında, " Sen o adamla sadece kağıt üzerinde evlisin Melek.. ve o adam bu evde sevgilisi ile birlikte yaşıyor.. " dedi.
"Biliyorum.. ben sadece.." dedim sustum. dudağımı dişlemem ile gözlerim dolu dolu oldu..
" Sen sadece bu zor dönemlerinde doğru düşünemiyorsun.. Melek üzülmeni istemiyorum anla beni " dedi.
başımı olumlu anlamda sallayıp akan tek göz yaşımı elimin tersi ile sildiğimde, "Haklısın" dedim.
"Bu arada Yalanımı ortaya çıkamadığın için teşekkür ederim" diye tebessüm ettiğimde,
gülümsedi. " Yalan bile olsa hoşuma gitmedi degil yani " diye gülümsetmeye çalıştığında omuzuna hafifçe vurdum.
" Ama yinede solgun görünüyorsun.. uzan dinlen bende bu arada kalan işlerimi tamamlayayım " dedi.
başımı olumlu anlamda sallayıp "Gelmene sevindim " dedim.
"Artık hep gelicem.. bence bukadar sevinme " dedi ve kapıya yöneldi.
" Dikkatli ol.. Birşey olursa ara beni" diye eklerken..
Ardından gidişine olduğum yerde öylece kaldım..
***********
Baş ağrısı ile tekrar yatağa girip uzanırken Söylediğim yalanın sırf ortaya çıkmaması için sergilemiş olduğum oyunun can sıkıntısı ile birlikte yatakta dönüp durduğumda "En iyisi biraz temiz hava " dedim. mırıldanarak banyoya yöneldim.
Aldığım duş ile Kendimi biraz daha rahat hissederken banyodan çıkıp kıyafetlerimi çıkardığımda dışarıdan gelen seslere pencereye doğru yöneldim.
Bahçe kısmında Karahanın herkese emirler yağdırarak konuşmasına şaşkın bir şekilde baka kalırken sinirli ve gergin oluşu her halinden belli oluyordu.
Sanki ona baktığımı hissetmiş gibi yukarı Pencereme doğru bakması ile hızla başımı perde arkasına sallayıp geri tekrar dolap kısmına yönelirken vakit kaybetmeden üzerimi değişip dışarı çıkmalıydım..
Merdivenlerden aşağı yönelmem ile Gözlerim Ayşe hanımı aradığında Çalışma odasından gelen seslere ilerleyip kapıyı hafifçe araladım.
Sibel pencereden dışarı bakarak kulağında telefonla konuşmasına gözlerimi devirdigimde tam kapıyı kapayacağım sırada " Efendim böyle olacağını bilmiyordum.. Hizmetcilerden biri bulmasaydı işi çoktan bitecekti. Hayır efendim lütfen bakın dinleyin beni.. Lütf.. Hayı.. Peki efendim.. anladım evet.. Söz veriyorum bir dahaki sefere kurtulamayacak " dedi.
söylediklerinden tam olarak bişey anlamadığımda bir anda başını arkasına çevirmesi ile rengi attı.
Kulağındaki telefonu yavaşça indirip gözlerimi sorgulayarak bakıp, "Sen benimi dinliyorsun !?" dedi sinirli ses tonu ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHAN (Düzenleniyor)
RomanceBir aşkın bu kadar zor yaşayacaklarını bilmeden tanıştılar ve zorunlu bir evlilikle kader ağlarını ördü.. tutku ask ve nefret.. Karahan bu güzel kızın hem kocası hemde koruması olmak zorundaydı Peki kendisini nasıl koruyacaktı ?