10.Karahan "Sana Ders Olsun"

31K 1.1K 145
                                    

Babamla konuşmamın ardından yeni numarasına bir sorun olduğu takdirde sadece benim ulaşmam için aldığını.. ve Telefonların dinlene bilme durumu içinde tedbir amaçlı olduğunu söylemesi ile.

Yatağıma geçip uykuya daldığımda Sabahın ilk ışıkları ile gözlerimi araladım.

Aşağıdan gelen seslere kaşlarımı Catarken gözlerimi ovuşturdum. "Yine ne oluyor ya.." diye mırıldanarak yataktan kalkıp esneye esneye sabahlığımı üzerime geçirdim.
Merdivenlerden aşağı indiğimde Salondan gelen seslere yönelip Kapıyı araladım.

İkisininde bakışları bana doğru dönerken odada bulunan sarışın güzel bir kadının tek kaşı havalandı.

Sarışın kadının eli Karahanın kolunu kavramış bir şekildeki temasına derin nefes aldığımda, bakışlarımı başka bir yöne yönelterek tebessüm ettim.

gözlerimi ovuşturdum. " Günaydın" dedim.

"Günaydın" diye Karahan Karşılık verdi.

Kaşlarım ahenkle yukarı kalkarken Sarışın kadının sinirli bir şekilde "demek evlendiğin kadın bu !" demesi ile

Gülümseyerek Başımı salladım.

Sarışın Kadın Karahanın kolundan elini çekerek tepeden tırnağa süzmesiyle Elini uzattı.  " Sibel ben karahanın sevdiği kadın yani sevgilisi" dedi.

o an şaşkınlığımı gizlemeye çalışamda ister istemez gözlerim büyüdüğünde içimde anlam veremediğim kasılma ile başımı salladım.

" Benim kendimi tanıtmama gerek yok sanırım " diye uzattığı eli kavradım.

Bakışları üzerimdeki sabahlığa ve pijamalarıma kayarken konuşmaya devam etti. " evliliğinizin formalite icabı olduğunu duydum. " dedi. alaycı cümlesi üzerine sustu. bakışlarını Karahana çevirdi.

"  Senin içinde sorun olmaz ise bende bu evde kalmaya başlıyabilirim o halde" dedi.

sinirlerim hat safaya çıksada Yüzümdeki gülümseme devam ediyordu.

Karahanın araya girmesi ile Sibelin kolunu kavradı." dışarda konuşalım bunları Sibel" dedi.

Onun bu haline sakin bir tavırla hiç umursamıyor gibi yaptım.

"Lütfen Karahan bu sizin özel hayatınız. Bunu seninle daha öncede konuştuk benim için hiç sorun değil.. Sibel hanımında isterse bu evde kalabilir. " dedim.

Karahanın surat ifadesi değişirken Rahat olan tavrıma Kaşlarını çattı.

'Sevgilin varken beni öpmekte nedemek! birde pişman değilim diyorsun Aşağılık !! ' şuan içimdeki öfkeyi bilsen benden korkardı.

Gözlerimi kaçırarak " Bu evde kalmanız benim için sorun değil. Fakat sizin için sorun olabilir belki. Çünkü sonuçta bu uyduruk evlilik kağıt üzerinde gerçek ! ve bu durumda sizin bu evde kalışınıza sevgilisi diye bakmazlar. Metresi derler, Ama bu sizin için sorun değilse tabiki evimde istediğiniz gibi kalabilirsiniz.." dedim

ikisininde yüzleri gerilirken gülümsemem genişledi. Başımı dik tutarak tek Kaşımı Karahanın yüzüne bakarak kaldırdığımda Yüzümdeki bakış, beni öptüğüne pişman edicem bakışı idi.

esneyerek elimi ağzıma götürdüm.. "izninizle hazırlanmam gerek.. Ama lütfen siz rahatınızı bozmayın Kahvaltıda görüşelim." dedim.

Gülümseyen yüzüm arkamı dönmemle bozulurken seri adımlarla odama doğru yöneldim.

Aşağıdan hala bağışları gelirken odanın kapısını sert bir şekilde kapatıp. yatağımın üzerindeki yastığı duvara fırlattım.

"Bende senin burnundan getirmezsem Karahan bu evliliği sen görürsün!" diye öfkeyle soludum. ve banyoya doğru yöneldim.

Banyoya girip duş almamla havluyu sarılıp kapıyı açtım.

Bir anda Karahanı içeride koltuğun üstünde oturur pozisyonda bulduğumda yutkundum.

"Ne işin var senin bu odada !" dediğimde

Tepeden tırnağa süzerek donuk gözlerle başını koltuğun sırtına yasladı..

Alaycı bakışlarıyla süzmeye devam ederken " Böyle bakmayı kes artık !!" diye sesimi yükseltmemle ayağa kalktı.

" demek Metres derler öylemi !" dedi.

aynı şekilde başımı dikleştirdiğimde  "öyle" dedim Gülümsedim. " ne o  sevgilini mi kızdırdım ?!"

Yüzündeki kasların gerilmesi üzerine dudakları çizgi haline büründü.

" çıkarmısın burdan !üstümü değiştiricem. !!" diye parmağımı havaya kaldırıp kapıyı gösterdim.

Şeytansı gülümsemesini yüzüne yerleştirmesi ile üzerime doğru bir adım attı."şansını zorluyosun benden korkmuyor gibi davransanda karşımda nasıl titrediğini görebiliyorum." dedi

yerimden kımıldayamazken Adımlarını burnumun ucuna kadar getirip, gözlerimi çene hizasına yerleştirdi.

Başımı kaldırıp gözlerine dik dik bakmaya devam edince " Sibel bu evde kalacak evet. ve sende onu üzmeyeceksin" dedi  uyarı dolu cümlesine göğsümün ortasına sanki bir yumru oturmuştu

Gözlerimi kaçırırarak, geri adım attığımda belimden tutup kendine doğru çekti. " evime gelen kişilere saygılı olmak zorundasın. sibel benim metresim değil." dedi.

onu duymazdan gelerek kollarının arasından çıkmaya çalıştım." beni ilgilendirmiyor bırak !! " diye bağırdım.

" Anlaşılan senin iyi bir derse ihtiyacın var ! " dedi.

Çatık kaşlarla başımı kaldırdığımda  eli arkadan havlumu kavradı.

Gözlerim yerinden çıkarcasına büyürken " Sakın yapma !" dedim.

Gülümsedi. " Kımıldarsan sen yapacaksın gibi görünüyor " dedi.

Yerimde bir heykel gibi kalırken gülmeye başladı. " gülme lanet olsun senden nefret ediyorum ! Çek şu ellerini üzerimden " diye dişlerimi birbirine bastırıp bağırdım.

Alaycı tavrı ile "aa çok ayıp karıcım aşağıda az önce kağıt üzerindede olsa gerçekten evliyiz demedin mi !" dedi.

havlunun üst kısmı gevşerken panik içersinde " Lütfen Karahan bırak şunu !" diye sakin olmaya çalıştım.

gözlerini gözlerimden bir an bile ayırmadan " Bu kadar utanma Karıcım.. Görende hiç sevgilisi olmamış saf masum sanacak seni !" dedi.

kalbim yerinden çıkacasına attığında gözlerini gözlerime kenetlendi.

" Bu seni ilgilendirmiyor ! çık git odamdan " diye bağırdığımda havlu biraz daha gevşedi.

"Seni daha önce böyle gören sevgilin olmadımı yani ?" demesi ile

"sen kim oluyorsunda bana bunu sora biliyorsun " dedim bağırarak.

"Kocanım "  dedi.

"  sevgilisini eve getiren bir koca !" dedim.

gülümsedi. " Eğer bu havluyu çekmemi istemiyorsan soruma cevap ver !" dedi. bir adım daha atması ile göğsünü bedenime yasladı.

Çenem ağlamamak için titrerken istemsizce gözümden akan bir damla yaşa gözleri kaydı. Başımı yere eğmemle " lütfen yapma.. " dedim.

Kollarımı tutan elini gevşetmesi ile çenemden tutup başımı kaldırdı. parmak uçları göz yaşıma dokunurken sıkı sıkı havluma sarılıp gözlerine baktım.

"Bu korku eminim sana güzel bir ders olmuştur " dedi.

Bir süre öylece durup gözlerimin içine bakmasıyla.. gözleri yüzümde gezinmesi ile ardına bakmadan çıkıp gitmişti.

KARAHAN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin