5.Karahan "Yakınlaşma"

35.9K 1.3K 85
                                    

" odana gitsen iyi olacak üşüyeceksin.." dedi Karahan.

Belimi kavrayan elini gevşeterek çarpan kalbimi susmazken Kömür karası gözlere bakmamak için gözlerimi kapadım.

bacaklarımım titremesi ile geri geri yavaş adımlarla ilerledim.

arkama dönerek elimi atan kalbimin üzerine yerlestirdiģimde seri adımlarla Kamaraya girdim.

arkamdan kapıyı kitleyip sırtımı kapıya yasladım.

" Bune aptal bir davranış ne oluyor sana Melek !!" diye kendi kendime kızarken odamın içersinde bulunan banyoya yöneldim.

Güzel bir duşun ardından vücudum gevşerken valizimden çıkardığım geceliğimi üzerime geçirdim ve yatağıma girdim.

Sabaha kadar çarpıntı yapan kalbim ile yatakta dönüp dururken sabaha karşı uyuduğumda bir anda yerimden sıçrayarak uyandım..

" Kabuslar.. " diye mırıldandım. Tek elim ile gözümü ovuştururken başımı kapının olduğu yöne çevirdim.

" Ama nasıl olur ben kapımı kitledim" dedim.

hemen yatakdan fırlayıp üstüme başıma bakarken geceliğimin üstümde olduğunu görünce derin bir oh çektim.

Bir anda Arkamdan duyduğum sesle Karahanın sırıtışına şaşkın gözlerle bakakalırken kaşlarımı çattım.

" burada ne işin senin !! " dedim bağırarak.

Böyle sinirlenmeme yüzündeki gülümseme yayıldığında yavaş adımlarla yanıma doğru yaklaştı.
"Sanada Günaydın karıcım.. " dedi.

Dalga geçen bu hali sinirlenmemi Körüklerken " Yeter artık gülmeyi kes ! nasıl kitlediğim kapıyı açabilirsin !" dedim

Üzerimdeki geceligimi Unutarak ayağa kalktım. Hesap soran bu tavrımdan ziyade gözleri bedenimde gezinirken gözlerindeki kömür karası bir alev misali yandı.

yatağın üzerindeki sabahlığımı üzerime geçirip sabahlığımın kemerinide sıkı sıkı bağladığımda yüzündeki şeytansı gülümsemeyi görmezden geldim.

" Kapıyı bir daha kilitleme " dedi. sustu bir adım daha attı. Aramızdaki mesafeyi kapatan bu adıma geri atarak karşılık verdim.

" İstediğimi yaparım !!" dedim

Havalanan kaşları " Ne o sana birsey yapacağımdan mı korktun Sevgili karıcım " dedi.

Ellerini ceplerine sokarak başını dik tuttu. tepeden bakan ve dalga geçen bu haline sinirlerim gerildiğinde gülümsedi.

"Arzulayacağım kadın tipi değilsin.. Rahat ol. " dedi.

o an nedense vermiş olduğu bu cevap kalbimde sanki birşeylerin kırıldığını hissettirirken bakışlarımı ondan kaçırdım.

" artık çıkarmısın !" dedim.

bir anda bileğimden tuttuğu gibi göğüsüne yasladı.

" Seni gören söylediğime üzüldüğünü sanacak " diye fısıldaması ile

Agzim açık öylece kalmıştım. "Ne saçmalıyorsun sen !! ne yaptığını sanıyorsun bırak beni " dedim. debelenerek bileğimi çekmeye çalıştım.

bileğimden tuttuğu gibi sırtımın arkasında birleştirio göğsümü göğsüne yasladı.

Çatılan Kaşlarıma karşılık zevk alan yüzüne " Bırak beni bırak Lanet olasıca!!" diye bağırdım.

Kömür karası gözlerini gözlerime dikmesi ile sanki hipnoz olmuş gibi öylece kalırken bakışları Dudaklarıma kaydı.

" Madem Arzuladığın kadın tipi değilim ozaman öylemişim gibi davranmayı bırak " dedim.

gözleri gözlerimi sorgularken dudak kenarındaki kıvrılma ile yüzünü biraz daha yaklaştırdı. " Eger seni arzularsam emin ol, Benim için sadece bir günlük keyiften ibaret olursun " dedi.

kollarımı serbest bırakması ile gülen ses tonunu yükseltirken ardına bakmadan uzaklaşmıştı.

KARAHAN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin