Han holdingin Açılışıyla ilgili bahçede süslemeler ve organizasyonlar sürerken dün gece Karahanın yanımda uyuması yüzünden Sabaha karşı Sibelin bağırarak Karahana hesap sormasıyla evde ses tonları yükseldiğinde, neden olduğum bu kavgalarına sevinmek yerine ister istemez canım sıkılmıştı.
Gözden uzak bir köşede oturup dışarıda yapılan hazırlıkları izlediğimde, Sibelin çalışanlara karışıp neyi nereye koyacağını söylemesi ve her saniye başlarında konuşması çalışanlara azap olurken, Ayşe hanımın sesi daldığım düşüncelerden sıyrılmama neden oldu " Melek Hanım Telefonunuz var" dedi.
" Kim arıyor Babam mı yoksa ? "
" Hayır efendim Ömer bey hattalar " dedi.
Yavaşça oturduğum yerden kalkıp çalışma odasına doğru ilerlediğimde Telefonu elime aldım.
" Efendim "
" Melek çok uzatmıcam şarjım her an bitebilir. Saat tam birde gitmek için hazır ol.. hiç zaman kaybetmeyelim ben herşeyi ayarladım. Seni meydandan alıcam. " dedi.
Ömerin hızlı bir şekilde konuşması, Konuşmama izin vermeyince, cevap veremeden hat kesildiğinde kendi kendime söylenerek mırıldandım. "Çok güzel Şarjı bitti"
Telefon elimde öylece kalınca kapama düğmesine basıp köşede bulunan koltuğa kararsızlık içersinde çöktüğümde, Dün gece Karahanın yanımda uyuması sanki gitme isteğimin yanlış bir karar olduğunu düşünmeme neden olsada, bu düşüncelerimden öte herşeyden önemlisi Babam söz konusuydu..
ve ben babama gözü arkada kalmaması için Karahanla kalacağıma sözünde vermiş ve şimdi Kararım kesin iken, Ömerle gitmenin doğru bir karar olmayacağını söylemeliydim.
Tekrar Ömere ulaşmak için çalıştığı avukatlık şirketini aramak için telefonu tuşlarken çalma sesi ile...
" iyi günler Avukat Ömer beyle görüşücektim? " dedim.
" Kim arıyordu efendim ?" dedi.
" Melek demeniz yeterli "
" Peki efendim Hattan ayrılmayın lütfen" demesi ile bir saç saniye bekleyişimin ardından Sekreterin tekrar sesi duyuldu.
" Efendim Ömer bey yerinde yoklar, "
sıkıntı dolu nefesimi dışarı verip "Peki Ömer beye söylermisiniz geldiğinde beni acilen arasın "
" Peki Melek Hanım," dedi.
Sekreterin bilgiyi alması ile telefonu kapatarak salona doğru tekrar ilerlediğimde Ayşe hanımın,
" Melek hanım Kuaförleriniz geldi. " dedi.
" Tamam Ayşe hanım odama gelebilirler.. Zaten akşamada az bir vakit kaldı. Konuklar gelmeden herşeyin bittiğine emin olun. Sibel hanıma bırakmayın " dedim.
Ses tonumdaki imaya Ayşe hanım tebessüm ederken " Tabi melek hanım nasıl isterseniz " dedi. ve hızla yanımdan uzaklaşarak mutfağa doğru yöneldi.
**********
Bir saat sonra Kuaförün Siyah uzun olan saçlarıma Su dalgası yapması ile elbisemi giyip, Aynanın karşısına geçtiğimde, Dün Karahan yüzünden sinirle aldığım oldukça iddalı olan elbise içersinde şimdi kendime inanamıyordum.
Esmer yanık olan tenimle uyum içersinde olan Beyaz Dantel Askılı ve balık modeli elbisemin en can alıcı kısmı ise derin yırtmacıyla işte bu gece bende buradayım diye bağırıyordu.
Dün aldığıma ilk pişman olsamda şimdi iyiki almışım diye içimden geçiriyordum.
Kuaforlerin, "Bu Gece akılları baştan alacaksınız Melek Hanım.." demeleri gülmeme neden olurken yapılan siyah tonlarda olan göz makyajı ile şimdi herşey kusursuz görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHAN (Düzenleniyor)
RomanceBir aşkın bu kadar zor yaşayacaklarını bilmeden tanıştılar ve zorunlu bir evlilikle kader ağlarını ördü.. tutku ask ve nefret.. Karahan bu güzel kızın hem kocası hemde koruması olmak zorundaydı Peki kendisini nasıl koruyacaktı ?