8.Karahan "Öpücük"

33.3K 1.1K 26
                                    

Bu teması bende şok etkisi yaratırken yutkundum..

Başımı kaldırıp gözlerine baktığımda rahat tavırlar içersinde iki kası havalandı.

"Biraz sıcaksın ama Ateşin yok sanırım deniz yolculuğu dokundu doktoru çağırmamı istermisin?" diye sorması ile

başımı olumsuz salladım. " Y-yok yani H-Hayır iyiyim ben " dedim. Yaşadığım bu tuhaf heyecana ne tepki vermem gerektiğini bile bilmiyordum.

Oturduğum yerden titreyen dizlerim ile kalktığımda, " Teşekkür ederim Sanırım dediğin gibi deniz yolculuğu dokundu" dedim...

Sahi neden telefondaki kişi ile konuşması iştahımı kaçırmıştı.

" Pekala dinle o halde. Eğer kendi kötü hissedersen söylersin" dedi. tekrar çatal bıçağını eline aldı.

Merdivenlerin bulunduğu kısma ilerlememle Merakıma yenilerek

" Şey arayan Babammıydı ? " diye yalandan konuyu açmak adına sorduğumda,

gülümsedi. " hayır değildi "dedi.

Verdiği bu kısa cevap öylece ayakta dikilmeme neden olurken dişlerimi bir birine bastırdım.

odama gitmek yerine salona doğru seri adımlarla ilerleyip koltuğun üzerine yerleştim.

Ağzımı yamultarak 'yok değilmiş miş' diye taklidini yaparak kollarımı göğsümde birleştirdim.

' Hayır sanane Melek sanane !'

Aradan geçen yarım saat sonra oturma odasına girdiğinde yüzünün almış olduğu şekle tebessüm ederek karşımda bulunan koltuğa yerleşti.

Gözlerini kısarak Süzmesi ile " Bir sorun mu var ? kendini kötümü hissediyorsun ?" dedi.

" hayır !" diye aynı onun yapmış olduğu gibi kısa cevaba karşılık

kahkaha atmasıyla " Ne oldu peki neden böyle davranıyosun"

" Sen neden gülüyorsun !" diye ayağa kalktım.

elimi belimin iki yanına yerleştirip kaşlarımı çattım.

" Tavırların çok tuhaf "dedi.

Alaycı tavrına sinirlerim gerilirken ellerimi belimden indirdim.

" Öylemi Eğlendiriyormuyum seni !" dedin.

Kıvrılan şeytansı dudakları ile başını salladı.

" Ya demek öyle " dedim. yavaş adımlarla bulunduğu yere ilerleyip tam karşısında dikildim.

Sert bir şekilde var gücümle ayağını çiğnediğimde yaptığım harekete şaşırsamda Karahanın bakışları değişti.

Acı duymasını beklerken gülümseyen dudakları Düz bir çizgi haline geldi.

Yutkunarak Geri bir adım. Bileğimi kavraması ile çektiği gibi kucağına düşünce yanağım yanağına değdi.

Titreyen beğenimine kalp Çarpıntısıda eklenirken kokusu aklımı başımdan almış gibiydi .

yavaşça yüzünü yanağımdan çekmesi ile dudak mesafesi nefes alımlık kadardı. gözlerinde beliren Alev parçası ilk dudaklarıma sonra gözlerime çarparken " bir daha böyle çocukça hareket yaparsan seni cezalandırırım." diye fısıldadı.

Aklımı başımdan alan bu kokusu bu bakışları bu dokunuşu ! içimdeki sarsıntılara bir yenisini eklerken gözlerimi kapadım.

Dizlerinin üzerinden kalkmak adına uzaklaşmak isterken belimden sıkıca kavradı. " Duydun mu beni !" dedi.

Süt dökmüş kedi gibi yutkunurken konuşursam kekeleyeceğime yüzde yüz emindim.

Başımı salladım.

" Duymadım ?" diye uzatması ile

Kaşlarımı çattım. Yürek yemiş tavrımı sergileyerek "Beni neyle tehdit ediyorsun sen ya ! bana bak senin karşında Öyle sindireceğin biri yok tamamı haddini bil cezalandırırmış peh ! Sen bi.."diye kelimemi tamamlama izin vermeden dudaklarıma üzerine sert bir şekilde Kapandı.

KARAHAN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin