7.Karahan "Temas"

33.4K 1.2K 54
                                    

Şaşkın gözlerle gözlerini sorgularken nediceğimi bilmez bir şekilde öylece kaldım.

kaşlarımı çatarken bile içimde anlam veremediğim tuhaf his kalbimin ritmini değiştiriyordu. " Bunu sizinle daha önce konuşmuştuk. Özel hayatlarımız sizi şimdiden rahatsız mı ediyor. "

Gerilen yüz hatları dahada çok sinirlendirdiğini belirtirken " Ben söyleyeceğimi söyledim !" dedi.

kapıya doğru yöneldiği sırada "Nedemek istiyorsun ! " dedim sesimi yükselterek.

Sırtı dönük bir süre olduğu yerde durdu. başını çevirmesi ile " Özel hayat felan yok demek ! " dedi.

üzerime doğru attığı adımla geri adım atarak karşılık vermeme tek kaşı havalandı.

" Sana yakın olmamdan neden korkuyorsun ! " demesi ile

başımı dik tutup gözlerinin içersine baktım." senden asla korkmuyorum! ama eğer beni kısıtlamaya kalkarsan emin ol evlilik felan düşünmem kaçar giderim buradan !!" dedim.

vermis olduğum cevaba gerilirken bir adım daha attı. " beni sakın kaçarım demekle tehdit etme ! Özel hayatın benimle evlenmen ile bitti. soy adımı taşıdığın sürece bu böyle geçerli. ama illa kaçarım giderim diyorsan.. buna cesaret ettiğin anda seni yatağa bağlarım. " dedi. gülümsedi.

yakınlığının vermiş olduğu tuhaf histen bir an önce kurtulmak adın başımı başka yöne çevirdim.

Ona cevap vermek yerine " odamı gösterirmisin yerleşmek istiyorum !" dedim.

Geri adım atmasıyla derin nefes aldım.

"tabiki karıcım " dedi. gülümseyerek.

Merdivenlerin olduğu kısma yönelmesi ile peşine takıldım. " Burası benim Odam.. Bu odada senin." dedi.

gözlerim şaşkınlıkla aralanırken " Ne yani hemen yan Odamdamısın " diye sordum.

başını sallayıp odasının kapısını araladı. " istersen dinlenebilirsin. yarım saat sonra yemekte görüşürüz" dedi. ve kapısını yüzüme kapadı.

Dişlerimi sinirle birbirine bastırıp bu lanet olası adama cevap verememek beni Çıldırtıyordu.

odama girip kapımı sert bir şekilde Kapadım. küfürler savurarak banyoya ilerlediğimde yan odadan telefon sesi geldi.

' yan odada olması okadarda kötü değil anlaşılan 'diye mırıldandığımda sessizce başımı duvara yasladım.

Sibel isimli biriyle konuşmasına kaşlarım havalanırken, ' Sibel kim ya ' Diye istemsizce kızdım.

Basımı Olumsuz anlamda sallayıp 'sanane kızım sanane ' diye tekrar banyoya yöneldiğimde soğuk duşun altına girmek bu sıcak havada bedenimi gevşetmişti.

yemeğe inmek için askılı siyah uzun elbise ile birlikte saçlarımı gevşek topuz yaptım.

Merdivenlerden aşağı inmemle masanın başında oturmuş, sırtı dönük idi.

geldiğimi görmesi ile tepeden tırnağa süzerken yüzündeki şeytansı gülümsemeyi görmezden gelerek hemen çaprazında bulunan kısma oturdum.

Yemekler oldukça lezzetli görünürken her birinden tabağıma koyduğumda gözleri üzerimde olan Karahana baktım.

" Ne o birde yediklerimi mi sayıyorsun ?" diye sordum.

Tebessüm ederek bakışları tabağına döndü. " Hayır. senin gibi bir kızın böyle yemesi beni şaşırttı diyelim " dedi.

Verdiği cevaba şaşırırken tam cevap vereceği sırada telefonu çaldı.
Ayağa kalkarak telefonunu cevapladı. " Efendim Sibel " demesi ile kaşlarımı çattım.

" Yine mi bu Sibel ya ! Kim bu sibel" diye söylenirken Çatalımı tabağıma sert bir şekilde bastırdım.

midemde bişeylerin kasıldığını hissederken... .' Ne oluyor bana ya! ' diye kendime kızdım.

tekrar masaya dönmesi ile gecikmesi gözümden kaçmazken açlık hissim niye ise bir anda mide bulantısına yerini bırakmıştı.

" Ne oldu yemeğine dokunmamışsın beğenmedin mi yoksa ?" diye sorması ile

başımı Olumsuz anlamda salladım. "yo Hayır. tam tersine hepsi çok lezzetli ama midem bulanıyor. " dedim.

Gözleri yüzümde tedirgin bir şekilde gezinmesi ile " Yüzünde kızarmış " dedi.

o an ne dediğini bile idrak edemezken Ayağa kalkıp yanıma yaklaşarak alnımdan öptü...

KARAHAN (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin