Yavaşça oturduğum yerden kalkıp, göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim.
Yağan yağmurun şiddetine gökgürültüsüde eklenirken, Titreyerek kapıya doğru yöneldim.
Yağmur altında titreyen bedenim bir süre gözü yaşlı bir sekilde Karahana hissettiğim duygunun acizliğine Lanetler okurken..
Karahanın beni bu yağmurda dışarıda ıslak ve çamur içinde bulup alay etmesini artık kaldıramazdım.
ufak adımlarla titriye titriye kapıyı araladım. kimsenin ortalarda olmadığına emin olduktan sonra merdivenlere yöneldim.
Titreyen ıslak bedenim üşümekten dişlerimi birbirine vurduğunda, ellerimle sardığım kollarımı ısıtmak için sarmaladım.
Daha Doğru düzgün iyileşmemişken, odama girip kapıyı ardımdan kapadığımda yatağımın üzerine oturdum.
Bir yanım hemen sıcak bir duş almam gerektiğini söylüyorken , bir yanım ise üşüme ile gelen tatlı uykunun kollarına teslim olmam gerektiğini fısıldıyordu.
bastıran uykum galip geldiğinde, yatağın içine girerek üzerimi sıkı sıkı örttüm. Titremekten ellerimi bacak arasına yerleştirip, bacaklarımıda kendime doğru çekip iki büklüm olacak bir şekilde büzüldüğümde, kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
bir süre sonra Kapının tıkanması ile gözlerimi araladığımda karanlık olan odamın kapısı aralandı.
Dudaklarımdaki titremeyi bastırarak sessizliğimi koruduğumda, odanın ışığını yandı.
Allahtan yorganı başımın üzerine kadar örtmüştümde, Gelenin yüzümü görmesi imkansızdı.
" tamam Ayşe hanım, Çamur izleri burada son buluyor.. " dedi.
' Karahan !'
kapının kapanma sesi ile birlikte derin nefes alırken üşümem ve titremem bir türlü geçmiyordu.
uykunun kollarına teslim olan gözlerim... bir anda üzerimdeki yorganın kaldırılması ile " Melek !" dedi şaşkın çıkan ses tonuyla.
ıslak olan saçlarıma ve kıyafetlerime dokunup, " İnanamıyorum ! sırılsıklamsın.. " dedi.
Sinirli çıkan ses tonu söylemeye devam ettiğinde," Sen bu yağmurda dışarımı çıktın !!" diye sesi Yükselirken, " Uyuma hemen uyan ! " dedi.
hızla dolabımın olduğu kısma doğru yönelip, kapak sesi açılırken aynı andada kapanma sesiyle birlikte tekrar yanıma geldi.
" Daha iyileşmedin bile ! Lanet olsun ya seni görmeseydim.. " dedi. " Uyan güzelim hadi bunları giymen gerek " diye eli boyun girintime dediğinde, "uyan !!"diye tekrarladı.
böylesine tatlı bir uykunun kollarında gözlerimi açamazken titreyen bedenim " Üşüyorum bırak beni " dedim ağlamaklı sesimle.
" Seni bırakmak mı !" dedi. sustu. eli elbisemin fermuarına gitmesi ile gözlerim hafifçe aralandı.
" Ne yapıyorsun ?" diye mırıldandım.
eli sırtıma değmesi ile Elektrik akımını bütün bedenimde hissettiğimde," Üzerindekileri çıkarmamız gerek. !" dedi.
" Dokuma bana ! çek o ellerini üzerimden.. " dedim bağırarak.
Karahanın beni duymazdan gelerek elbisenin fermuarını açmasıyla uykulu modum bir anda sona ererek şok moduna geçiş yapmıştı. " Karahan delirdin mi ne yapıyorsun " dedim çırpınarak.
" Üzerini çıkarıyorum !!" dedi
" Hayır olmaz dur !!" diye Çırpındığımda,
" Eger benim yapmamı istemiyorsan ozaman sen çıkaracaksın üzerini !" dedi.
başımı yukarı kaldırıp kaşlarımı çattarken" Tamam çık sen dışarı değiştiricem " dedim
Başını olumsuz anlamda sallayıp "Hayır güzelim yemezler sırtımı dönüyorum değiş çabuk !" dedi.
inadım inat haline sinir kat sayım artarken homurdanarak dolaptan çıkardığı kuru kıyafetleri üzerime titreyerek giydim.
" Dönebilirsin " dedim.
yatağın içerisine tekrar girip kuru olan kıyafetlerin vermiş olduğu sıcaklıkla bastırdığım uykunun Kollarına tam teslim olacağım sırada
"Daha değil " dedi.tek gözümü aralayıp " Ne ?" diye mırıldandım.
" Saçlarını kurutalım öyle uyu " dedi ve çekmecelerimi karıştırmaya başladı.
" sadece uyumak istiyorum ! Niye beni rahat bırakmıyorsun!!" dedim ağlamaklı ses tonum ile.
Saç kurutma makinasını başlatıp ıslak olan saçımın üzerine tutmasıyla gözlerimi kapadım.
elleri saçlarımın üzerinde gezinmesiyle, tüylerimi diken diken ederken az önce bu ellerin Sibele dokunduğu düşüncesi ağlamamak için sıktığım çenemin acısıyla yüreğimi sızlatıyordu.
" Tamam yeterli " dedim. yataktan kallarak uzaklaşmak için hamlede bulunduğum sırada bileğimden tutup tekrar yatağın üzerine oturtdu.
" Çocuk gibi davranmayı kes artık ! " dedi.
gözlerimi hızla gözlerine sabitlediğimde " Ozaman sende bana çocuk muamelesi yapmayı kes !" diye sesimi yükselttim.
gerilen çene kasları sabır diler gibi gözlerimin içersine baktığında "Pekala.. " dedi.
yataktan kalkarak tekrar kurutma makinasını aldığı yere koydu.
" Uyu şimdi. " dedi ve ardına bakmadan kapıya yöneldi.
" Senden nefret ediyorum.." diye çıkmadan önce ardından fısıldadığımda,
Kapının önünde bir süre sırtı dönük olarak durdu. ardına bakmadan sırtı dönük bir şekilde, "Bende bu fikre kendimi inandırmaya çalıştım ama.. " Dedi sustu. kapıyı araladı. " meğer sadece kendimi inandırmakla kalmışım.." dedi.
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHAN (Düzenleniyor)
RomanceBir aşkın bu kadar zor yaşayacaklarını bilmeden tanıştılar ve zorunlu bir evlilikle kader ağlarını ördü.. tutku ask ve nefret.. Karahan bu güzel kızın hem kocası hemde koruması olmak zorundaydı Peki kendisini nasıl koruyacaktı ?