bakışlarındaki keyif dolu gülümsemesi dudaklarıma odaklaması ile gözlerini tekrar gözlerime sabitledi." Yanlış yolda doğru yürüyemezsin Karıcım.. Çünkü yanlış olan yolun ve doğru olan yolun.. sen istemesende Artık bana ait! " dedi.
**********
Vermiş olduğu cevap karşısında gözlerimi kaçırıp geri bir adım attım. Karahan uzaklaşmamam için kolumu kavramasına fırsat tanımadan, Konukların arasına karıştım. Ardımdan adım atmasına karşısına konuklardan biri çıkarak engel olurkerken elim kalbimin üstünde nefes nefese idim.
Tekleyen kalbimin sesi ile kendime gelebilmek için lavabonun bulunduğu kısma doğru ilerledim.
Bir süre olağan dışı atan kalbimin sesini bastırabilmek için kendimle savaş verdiğimde daha fazla saklanamayacaģımı düşünüp kapıyı araladım.
Merdivenlerden aşağıya inerken bu gecenin sorunsuz bir şekilde bitmesi için şimdiden dualar ediyordum.
Bahçe kapısına açılan Merdivenlerden ineceğim sırada Sibelin telefonla görüşmesi yapmasını görmezden gelerek ilerlediģimde, beni görür görmez telefonunu kapadı.
Onun sahte gülümsemesine karşılık gülümseyip Yanından geçmek istediğimde," Melek dur Bir dakika " dedi.
Başımı çevirip göz göze geldiğimizde Yüzündeki gülümsenin yayılmasına tek kaşım havalandı.
" Bende seni Arıyordum." dedi Biraz daha yaklaşması ile " Karahan seninle konuşmak istiyor " dedi Elini kaldırıp parmağı ile işaret ederken konuşmasına devam etti." Bahçe kısmının ormana bakan Çardakta konuşmak istediğini söyledi "
Bir süre olduğum yerde gösterdiği kısma bakıp sadece başımı tamam anlamında salladım. "Sende beni bunu söylemek için bekledin öylemi " dedim.
" Evet. " dedi.
İlginç dercesine gözlerine bakıp, "Pekala " dedim ve Karahanın beni beklediği kısma doğru ilerledim.
Çardak kısmı karanlıkta kalırken ormanın karanlık yüzü içimde bir ürperti yarattı.
" Karahan ?" diye seslendim.
Herhangi bir ses gelemezken tekrardan " Karahan ordamısın" diye tekrarladım.
gelen sesle başımı ardıma çevirdim. istemsizce irkildim. Gelen seslerin yükselmesi ile " Karahan korkutuyorsun beni bu yaptığın hiç hoş değil " dedim ve geri geri gideceğim sırada dudaklarımın üstüne kapanan elle panik içerisinde çırpınmaya başladım.
kollarımı kavrayan ellerin kemiklerimi kırarcasına sarmasıyla kulağıma yayılan nefesle birlikte sesin ürpertisini sanki sırtımda hissettim.
" Sürüden ayrılanı kurt kapar " dedi.
Tanımadığım yabancı bir sesin verdiği ürperti ile, "Sende kimsin ! Karahan Nerede " diye çırpınırken bir anda Sürüklenmeye başladığımda "Bırak beni !!!" dedim Haykırarak
"Rahat dur Beni Ömer bey gönderdi " demesine
" Yalan söylüyorsun !!" diye bağırırken Çalan müzik sesleri sesimi bastırıyordu.
Dudağımın üzerine kapanan eli ısırmamla bir anlık boşluğundan yararlanıp Ellerinin arasından çıkarak yere yığıldım.
Sadece ayın ışığı ormanı aydınlatırken karşımda iri yarı Esmer kirli sakallı olan adamın öfke dolu bakışları altında üzerime doğru gelmesine geri geri sürünerek ilerlemeye devam ettim.
Açılan yırtmaç bacağımın görünmesine neden olduğunda bakışlarındaki o iğrenç bakışla birlikte Belinden silahını çıkarıp üzerime doğru tutmasıyla sırıttı. "Seni Ömer beye vermeden önce Eğlenmeye nedersin " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAHAN (Düzenleniyor)
RomanceBir aşkın bu kadar zor yaşayacaklarını bilmeden tanıştılar ve zorunlu bir evlilikle kader ağlarını ördü.. tutku ask ve nefret.. Karahan bu güzel kızın hem kocası hemde koruması olmak zorundaydı Peki kendisini nasıl koruyacaktı ?