🔱
'Bak dinle,
Bir seslenen var uzaklardan.
Bak dinle,
Kader kapıyı çalıyor.
Gelme diyorsun,
Gelme diyorsun,
Bu gel demektir...'
-Ümit Yaşar OĞUZCAN/Aşka Dair Nesirler-
🔱Kutay UÇAR - Beklerim Bilirsin
🔱
Artık istesem de kısa bölüm yazamıyorum. Bölüm 8100 kelime. Bu durumda sizden de hatırı sayılır oy ve yorumlar bekliyorum güzeller.
Keyifli okumalar..."Kız Adelya! Sen şimdi temelli geldin, okulun da bitti öyle mi?"
Yine aynı soruyu sormak istemiyorum ama cidden, yine mi maydanoz Keriman teyze?
Sen bu maydanozlarla ne yapıyorsun Allah aşkına? Bizim bilmediğimiz bir süper gücü falan mı var o yeşilliğin?
Gittim elinde maydanoz, geldim yine maydanoz.
"Gezimi bitirdim geldim Keriman teyze. Okulum bitti, diplomamı aldım. Yakında çalışmaya başlıyorum kısmet olursa."
Behiye ve üç kişilik çetesi toplanmış oturuyorlardı kaldırım kenarında. Ahu'nun kapısını çalmak üzereyken beni yakalayıp sorular soran Keriman teyze sağ olsun ne duyabilirsem kâr diyerek bize kulak kesilmişler, cevaplarımla söndürmeye çalışıyorlardı meraktan kuduran yerlerini.
"Hayırlı olsun ne işi? Cemil gibi dükkan mı açacaksın yoksa onun yanında mı başlayacaksın?"
Vizyon denilen bir gerçek vardı. Herkese nasip olmuyordu.
Keriman teyze, bir fotoğrafçının yalnızca vesikalık, düğün ve mezuniyet fotoğrafları çektiğini, bir dükkan sahibi olduktan sonra camlarını abartılı fotoshop'lu çift fotoğraflarıyla süslediğini zanneden o kesimdendi. Mahallemin aynı vizyona sahip diğer sakinlerinden birkaçı da pür dikkat bizi dinliyordu.
Göz ucuyla karşı sokağa bakarken derin bir nefes aldım. Kucağımdaki Marş'ın yumuşacık tüylerini okşadım bilinçizce.
"Büyük bir dergiden teklif aldım." derken ona da bizi dinleyen diğerlerine de benim ve mesleğimin zannettiklerinin aksine küçümsenmeyecek kadar önemli olduğunu belirtmek istiyordum. "Yorgun olduğum için biraz dinlenmek, düşünmek istedim. Birkaç gün içinde yeniden görüşüp bir karara varacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adelya
Teen FictionKalbim gümbür gümbür atıyor, göğsüm hızlı hızlı yükselip alçalıyorken nefes nefese geriye attım başımı. Kapıya yasladığım başımı ona yer açmak ister gibi sola eğdim, "Kızgınım sana." dedim kulağıma yabancı gelen arzulu bir sesle. Boynumdaki dudakla...