🔱
'Bunu unutma: Karşılıklı olmayan hiçbir his, iki kişiyi bir arada tutmaya yetmez. Ne güven, ne sevgi, ne de aşk...'
-Cemal Süreya-
🔱Erkin Koray - Gönül Salıncağı
Nilüfer - Taa Uzak Yollardan
🔱
Çok keyif alarak yazdığım bölüme geçmeden önce, şu ana kadar yorum yapmayan güzellerden de birer kelam duymak istediğimi bilmenizi isterim. Uzun bölümler yazıyorum ve karşılığında birkaç yorum okumak istiyorum. Oy ve yorumlarınız benim en büyük motivasyonum. Rekor oy ve yorum gelir mi bölüme? Keyifli okumalar...
Kalbim...Yemin ederim bir an durmuştu kalbim.
Ellerim havada, hayretle ve ne yapacağını, nereye tutunacağını şaşırmış bir halde kalakalmıştı öylece.
Farkında olmadan kapanmıştı gözlerim.
Biraz evvel kulaklarımı dolduran trafik gürültüsü yok olmuştu bir anda.
Sonra sonra zahmet olmuştu ama nihayet işlevini hatırlayabilmişti arsız kalbim. Vücuduma kan pompalamaya gereğinden büyük bir şevk ve hızla devam etmiş, haddinden fazla çalışması beynime giden kan akışını hızlandırdığından idrak sürecimi de hızlandırmıştı hatırı sayılır miktar.
Ne olduğunu kavrayabilmiştim nihayetinde.
Ellerime yön vermiş, onların karşımdaki geniş omuzlara tırmanması komutunu gönderebilmiştim.
Başta bocalamıştım önümdeki iri bedeni itmek ve daha çok çekmek arasında.
O an kalbim baskın gelmişti.
Teslim olmuştum.
Dudaklarımı aralamış, boynundan ensesine kayan ellerimle onu kendime çekmiştim.
Belimdeki eli sıkılaşmıştı fakat beklediğim hareket gelmemişti bir türlü.
Ben nerede ve ne halde olduğumuzu unutmuş beni öpmesini bekliyorken yine şaşırmama sebep olmuştu Ömer. Yanağımdan öper gibi bıraktığı yumuşak öpücüğün ardından önce dudaklarını sonra başını çekmişti geriye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adelya
Novela JuvenilKalbim gümbür gümbür atıyor, göğsüm hızlı hızlı yükselip alçalıyorken nefes nefese geriye attım başımı. Kapıya yasladığım başımı ona yer açmak ister gibi sola eğdim, "Kızgınım sana." dedim kulağıma yabancı gelen arzulu bir sesle. Boynumdaki dudakla...