3. Bölüm 'Abi'

47.6K 3.1K 935
                                    


🔱
Kaç yaşında olduğunu bilmeseydin kaç yaşında olurdun?
-Wayne W. Dyer-
🔱

Can Ozan - Doremifarklı İnsanlarız

🔱
Bol bol yorum yapın olur mu güzellerim? Keyifli okumalar...

Eve geldiğimde işler beklediğim gibi gitmemişti ne yazık ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve geldiğimde işler beklediğim gibi gitmemişti ne yazık ki.

Yakın çevre komşularımız Suna teyze, Asuman teyze ve Gülsüm teyze salonumuzda çay eşliğinde kısır partisi yapıyorlardı.

Onlara görünmeden yukarıya çıkmam imkansızdı.

Yanlarına gittim, hepsini öpüp sarıldım mecburen.

"Hoşgeldiniz..."

Hepsi tek tek hoşbulduklarına dair bir şeyler söyledi.

"Erken geldin Adelya, ne oldu kursun?"

Geçen hafta kayıt yaptırdığım seramik kursuna gitmiştim bugün. Fakat bana söylenene göre epey yaş almış olan kurs hocası ders öncesinde rahatsızlanmıştı. Benden önce oraya giden diğer kursiyerler hastaneye götürmüştü onu.

Benim kurs da iptal olmuştu haliyle.

"Hoca rahatsızlanmış anne, ders iptal oldu."

"Allah Allah neyi varmış ki?"

Hayır yani bilsen ne yapacaksın acaba Gülsüm teyze? Gidip sen mi tedavi edeceksin kadını?

"Bilmiyorum Gülsüm teyze, bana sadece rahatsızlandığını ve hastaneye götürüldüğünü söylediler."

Asuman teyze hastane lafını duyduğu an elindeki çayı bırakıp ellerini dizlerine götürdü, 'Benim bu romatizmalar da,' deyip başladı anlatmaya.

Merdiven çıkamıyordu, namaz kılamıyordu, yağmur yağınca hele yerinden kalkamıyordu...

Gülsüm teyze onu destekleyerek görümcesinin de romatizmalarından ne kadar muzdarip olduğundan bahsetti, Suna teyze ise kayınvalidesinin romatizmalarına rağmen ona kök söktürdüğünü anlatmaya başladı.

Konu yaklaşık bir saat kadar daha böyle şekil değiştirerek sürüp gitti.

En son giderlerken ise fazla zayıf olmama laf dokundurup ele gelmediğimden bahsedilmişti.

Sonrasında yalancı tebessümlerim eşliğinde hepsini uğurlamıştım.

Kapı arkalarından kapandığında doğruca mutfağa koştum. Bulaşıklıktan aldığım kaşıkla hunharca saldırdım kalan kısıra.

Onlara çay kahve yetiştirmekten kendim yiyememiştim.

"Sonunda gittiler ya! Her gün bu kadar konuşacak şeyi nereden buluyorsunuz anlamıyorum diyordum artık anlamak bile istemiyorum."

AdelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin