"Perspective autor"
Înainte să încep, vreau să vă anunț că am arhivat cartea, cu, Cipi pentru că aș vrea să mai lucrez la ea și o să o postez când o să termin tot la ea, cartea, cu Mgk se va termina și ea încă patru capitole și fac 100, aș vrea să vă mulțumesc pentru susținere și că îmi oferiți nu mai feedback pozitiv. Să nu uitați că sunt aici să vă susțin și sunteți cele mai bune, toate fetele! Vă iubesc infinit!💍♾"Perspective Sebi"
În timp ce mă plimbam prin club am dat de fostul Iuliei:
- Bună!îi zic destul de ferm.
- Bună,Yny Sebi ce onoare!îmi zice el și îmi întinde mâna, dau mâna cu el și vreau să mă întorc.
- Nu o să, ajungi la Iulia!îmi zice el rânjind.
- Zi-mi că nu pot să fac ceva și o fac de două ori și îți fac și poză...Spun pe un ton de batjocură.
- Pariu?zice el și întinde mâna.
- Pariu!Și batem palma, îl chem pe Cipi și el ne taie pariul, după ce Andrei pleacă:
- Ce pariu, ai mai pus?zice Cipi și își dă ochii peste cap.
- Fostul Iuliei, mi-a zis că eu nu pot să o am pe Iulia!îi zic destul de nervos.
- Și, tu ai pus pariu pe chestia asta?se enervează el.
- Da!spun liniștit.
Cipi își lovește fruntea și îmi face un semn că o să fie de rău cu mine. Nu l-am băgat în seamă și am plecat să îmi i-au ceva de la bar, acolo dau de Iulia și prietena ei Denisa cu Petre:
- Îmi, ești datoare cu un dans!zic și îmi pun o mână pe după gâtul ei.
- Ușor, Sebi stai să își bea și ea cocktail-ul....îmi zice Petre și o i-a pe Denisa să danseze cu ea.
- Deci?zic și îmi fixez ochii în ai Iuliei.
- Ce mai stai, hai să văd ce poți!spune și mă trage după ea pe ringul de dans.
Și de aici am început să dansăm, ar fii norocul meu să îmi găsesc marea iubirea fix acum, Iulia cred, că m-ar motiva să scriu alte piese de dragoste, însă știți și voi ce a zis Cipi:
"El e Yny Sebi, se îndrăgostește de șapte ori pe zi, nu are un stil de fată preferat."
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶