𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 6

149 11 3
                                    

    "Perspective narator"
Au mai trecut câteva zile și Sebi a rămas la București pentru așteptarea rezultatului la testul "ADN" pe care Iulia la cerut neapărat. În astea câteva zile Iulia și Sebi, s-au apropiat din ce în ce mai mult Sebi încurajând-o pe Iulia că Petre va avea o reacție pozitivă atunci când testul "ADN" va, veni. Acum Sebi, era în bucătăria Iuliei și vorbea cu mama lui la telefon, știți și voi ca orice mamă îngrijorată.
- Da, mamă o vin acasă.
- Când vi, dragule?
- Promit, după ce vine rezultatul, întorc acasă.
- Bine, mamă să vi acasă. Sper să merite, fata asta pe care o ajuți.
- Mamă, îți zic sigurmerită.
- Bine, mamă. Te iubește, mama!
- Și eu te iubesc, mamă!
   "Perspective Denisa"
Iulia și Sebi, s-au împăcat deci acum toată lumea e liniștită, Petre de câteva zile e cam bolnav, amețește și îmi spune constant, că are dureri de cap și vrea doarmă.
- Petre? Îl strig eu din bucătărie.
- Da! Răspunde el destul de adormit.
- Vrei să mănânci? Îl întreb eu îngrijorată.
- Nu, nu! Răspunde el instant. Mănâncă destul de greu, așa m-am dus eu cu farfuria să îi dau mănânce.
- Surpriză. Spun eu și așez cu farfuria lângă el.
- Hai măi, nu trebuia să vi să îmi aduci de mâncare. Zice el destul de înduioșat.
- Ba da, trebuia. Petre mă îngrijorezi. Îi spun eu și îl mîngâi pe obraz.
- Sunt bine, sper fiu și mai bine. Zice el și se apucă mănânce, deoarece mie, mi-a dat peste mână când am vrut îi dau eu.💍

 𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum