"Perspective Iulia"
Plecarea la mare se făcea la șase și acum este cinci, da nici mie nu îmi vine să cred, că la ora asta sunt trează. Glumesc! Nici nu am dormit, așa de agitată am fost, mama și tata din nou nu sunt acasă au plecat aseară pe la opt și ceva, cu treabă prin "Militari".
M-am trezit și acum stau aici în duș și apa curge peste mine, nu am nici-o reacția. Aerozen m-a sunat ieri să îmi zică că se duce și el la mare, de abia aștept să îl văd și pe el și Tussin plus iubita lui Tussin care e minunată din punctul meu de vedere. După ce am stat în duș cincisprezece minute am plecat să mă îmbrac și să mănânc ceva, prima care a sosit la mine a fost Denisa și Petre, o nu, nu stai și Petre? Dar, de ce au venit împreună?
- Bună dimineața!spun ei în cor.
- Bună dimineața!Intrați până vin și restul!spun și le fac un semn cu mâna.
- Ați venit împreună sau coincidență?spun și îi trag o privire suspicioasă Denisei.
- Coincidență!zice Petre și îmi face cu ochiul.
Am mai stat ceva de vorbă și aud din nou o bătaie la ușă, deschid și dau cu ochii de Mgk și Cipi:
- Bună!spun și mă uit la Cipi, inima mea bătea prea repede din cauza prezenței lui Mgk.
- Bună!Mgk ea e, Iulia!spune Cipi și îi face semn lui Mgk.
- Bună Iulia!Încântat de cunoștință!spune și îmi întinde mâna, pulsul mi-a luat-o razna.
- Bună!Încântată și eu!spun și strâng mâna din fața mea.
- Intrați!spun eu ca și trezită din transă.
- Am ceva să vă spun!zice Cipi.
- Spune!răspundem noi dupa mult timp de tăcere.
- Sebi, vorbește cu Iuliana știți voi care Iuliana!spune Cipi și începe să scrie ceva pe telefon. Instantaneu pe mine și Petre ne-a bufnit râsul. Atunci se aude o bătaie la ușă:
- Intră!țip eu încât să se audă.
- Bună!spune Sebi cu ochii în telefon. Eu și Petre râdeam pe înfundate.
- De ce râdeți?spune Sebi curios.
- Nimic, nimic!răspund eu și Petre.
Am mai discutat ceva băi da nu m-am putut abține deloc, deloc Petre nici el nu a putut. Dar când a ajuns Ayana cu Edward și le-am zis și lor asta a fost Ayana a început să râdă mai tare decât noi și cred, că Sebi și-a dat seama de ce râdem:
- Cum stăm în mașina?întreabă Sebi în timp ce mai achiolam bagajele prin mașina lui Cipi.
- Eu stau cu Iulia în fața și tu stai în spate cu Denisa și Petre, ia vezi poate ai loc să o ți și pe Iuliana!zice Mgk și îmi face cu ochiul în timp ce îmi deschide ușa.
- Iuliana, nu vine cu noi, plus de asta o să mă văd cu ea când ajungem!zice Sebi exasperat în timp ce își dă ochii peste cap.
Și uite așa am pornit noi spre Constanța, Petre cred, că râde și acum.🤔În afară de asta urma să ne vedem la prima benzinărie cu Aron, Niku, Bianca și Berechet plus alți din grupul nostru, Sabina nu mai avea răbdare până ajungem să îl vadă pe Berechet.
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶