"Perspective Iulia"
Seara, s-a terminat magnific și acum mă trezesc lângă Sebi. Îmi frec nasul de fața lui și văd cum deschide ochii.
- Bună dimineața! Îi spun eu foarte entuziasmată.
- Bună dimineața! Îmi răspunde el cu o voce obosită.
- Văd, că te-ai trezit destul de fresh. Zice el și verifică mesajele.
- Eu da, dar tu nu prea. Spun eu și vreau să mă dau jos din pat, însă Sebi nu mă lasă.
- Să nu mai faci din astea cu mine. Pe bune, nici să nu pleci fără să discuți cu mine. Spune el cu o voce foarte serioasă.
- Îmi pare rău, Sebi. A fost o decizie luată pe moment, aseară am gândit-o mai bine. Îi spun și îmi întorc fața în altă parte.
- Ai avut, timp să gândești aseară? Mă întreabă el și începe să rânjească.
- Între două ridicări, am avut timp. Îi răspund și face o față mirată la mine, pe față îi apare un rânjet, din nou.
"Perspective Denisa"
- Și, cum a fost?
- Din nou, Denisa aceste detali, nu se discută la telefon.
- De ce? Sunt și eu curioasă.
- A fost frumos, atât.
- Tu, știi ce față avea când a plecat de la Petre. Zici că se ducea la o gală.
- Am văzut, măcar a bătut la ușă înainte de toată faza.
- Hahaha, ar fii intrat el val vârtej, însă i-am zis că te-ai fii speriat.
- De el? Niciodată!
- În câteva zile iese rezultatul.
- De abia aștept!
- Și eu, păi te lasă că mă duc să văd ce face Sebi.
- Bine, te iubesc!
- Și eu te iubesc, pa!❤
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶