"Perspective autor"
eudaa00, scrie o carte, cu Mgk în care apar și eu și v-aș ruga să îi dați o șansă pe de-o parte și MayaZaharia2, scrie o carte în care apar și eu ca sora lui Petre, sper să vă placă ambele cărți și să le dați o șansă."Perspective Iulia"
Prima săptămână, a trecut așa de ușor, încă o săptămână și o să vină și Sebi la București. Acum sunt la studio cu Albert, Petre și Denisa eu și Denisa stăm pe canapea și urmărim băieți care și-au pus mintea la contribuție să scrie o piesă nouă.
- Ah, oare ce face Sebi!spun eu destul de plictisită.
- Vai de mine!zice Albert și își dă ochii peste cap. Băieți intră în camera de înregistrări și eu mă așez mai bine pe canapea, cred, că am adormit. Nu știu, cât am dormit că m-a trezit o voce de băiat, care mi se părea destul de cunoscută.
- Bună dimineața!zice Sebi care mă mîngâia ușor pe cap.
- Bună! Fac o mică paranteză e după amiază. Îi zic și mă ridic în șezut.
- Se putea să nu zici tu ceva!Îmi zice el și își dă ochii peste cap. Îmi arunc ochii prin încăpere și Albert cu Petre încă erau în camera de înregistrări, Denisa nu știu unde e sau ce face, că nu mi-a zis nimic atunci când a plecat. Sebi se cuibărește lângă mine și eu zâmbesc.
- Când, am dormit prima oară așa nu ți-a convenit.
- Îți dau o șansă, să nu uităm asta. Îi zic și mă întorc cu fața la el.💍
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶