𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 9

146 12 4
                                    

    "Perspective Iulia"
Am ajuns la clubul de unde ne-a dat Cipi "shear location" și acolo o văd pe Iuliana, băieți au urcat pe scenă facă vocalize și testeze echipamentul și deja o văd pe Iuliana cum se îndreaptă spre mine și grupul meu:
- Bună!spun ea și o văd cum i-a în brațe prin surprindere.
- Bună!spun și îi răspund la îmbrățișare.
- Ce plăcere te văd aici, unde e Sebi?spun ea și se ridică pe vârfuri să vadă scena din spatele meu, pentru prima oară mă simt recunoscătoare am 1,75 ce ușurare că ea are 1,65 din ce am auzit plus de asta poartă niște "sneakers" cu platformă, bleah.
- Cum îți merge cu Sebi?spun și o văd pe Denisa cum rânjește păcat că Ayana nu e aici audă, adică este dar ea s-a dus până la baie.
- Păi eu și Sebi mai avem de lucrat la noi!spune Iuliana cu un aer de superioritate.
   Deja mă apucă o criză de râs, sincer Denisa cred, că se abține dar o văd că se apropie de noi:
- Nu mai aveti ce lucra, Iulia doarme la el de când am venit în vacanță!spune Deniisa și asta o lasă pe Iuliana cu gura căscată, ce are în plan  Denisa?🤔
- Poftim?spune Iuliana și începe clipească de mai multe ori de parcă i-a intrat ceva în ochii.
- Da, da cum ai auzit Iulia doarme la Sebi!spune Denisa și îmi un ghiont în braț.
- Da, așa e nu am de ce mint...fix atunci apare și Sebi care își pune un braț peste umeri mei, fix pe fix Denisa știe ce fac însă tot nu o să ajungă Sebi să aibă o treabă cu mine.
- Despre ce vorbiți, frumoaselor?spune Sebi și îmi zâmbește seducător îi răspund și eu cu un zâmbet firav și scurt.
- Tu și Iulia?spune Iuliana cu un glas pierit.
- Și dacă eu cu Iulia, ai avea tu ceva de protestat?spune Sebi și își scoate ochelari de soare.
- Nu, nu!spune Iuliana cu un glas între tăiat și cred, era agitată.
   Nu, ne-a mai zis nimic Sebi mi-a făcut cu ochiul și s-a întors pe scenă cu băieți să mai repete.💍

 𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum