"Perspective Sebi"
A ajuns Mgk, iar eu am lăsat-o pe Iulia cu Denisa. Am discutat cu Mgk despre rezultat că o să mergem toți însă dacă rezultatul era negativ trebuia să o mințim pe Iulia că e neutru și că nu s-a potrivit nimic. Am luat-o pe Iulia, care și-a mai revenit și am ajuns la spital, am urcat până la etajul doi și am văzut-o pe asistenta care mă sunase pe mine.
- Bună ziua, Domnul Căpățână? Îmi zice ea politicos.
- Bună ziua, da eu sunt! Răspund eu instant.
- Intrați să vă dau rezultatul. Îmi zice ea și deschide ușa, Iulia se albește din nou la față și i-am făcut semn lui Mgk să o țină pentru că Denisa încerca să îi zică lui Petre la telefon că are treabă cu mama ei și nu putea să ajungă acasă așa repede. Am intrat și asistență mi-a făcut semn să mă așez, m-am așezat și scoate un plic, îmi zâmbește.
- Sper să fie rezultatul dorit. Îmi zice ea și mă îndeamnă să îl deschid. Îl deschid și gura mea, îmi afișează un zâmbet, un zâmbet că "DA, IULIA ERA SORA LUI PETRE", sper să se bucure și Iulia pentru rezultat, nu mai dacă nu a leșinat poate vedea și ea rezultatul. Îi dau banii asistentei și ies afară, Mgk încă o ținea pe Iulia, Denisa se uita la mine cu niște ochii rugători.
- Deci? Întreabă Iulia, curioasă. Îi dau foia și o deschide destul de încet, începe să citească și o văd cum își pune mâna la gură, avea lacrimi în ochii era rezultatul dorit, "Era sora lui Petre".💍
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶