𝘾𝙖𝙥𝙞𝙩𝙤𝙡𝙪𝙡 1 𝙑𝙤𝙡𝙪𝙢𝙪𝙡 8

157 9 0
                                    

     "Perspective Iulia"
Acest capitol începe cu vocea Denisei vă las pe voi vedeți ce uimită e:
- Poftim?țipă ea în telefon.
- Da, i-am dat o șansă lui Sebi. Spun destul de calmă.
- Iulia, ai o problemă, ești bine?spune ea agitată.
- Denisa, nu am nimic, pe bune!îi răspund din nou pe un ton calm.
- Noi două avem de discutat...zice ea agitată.
- Bine, dar nu acum că duc îmi fac duș. Spun în timp ce îmi caut în dulap tricoul lui Sebi care a rămas la mine în bagaj din greșeală.
- Bine, ne vedem mâine!spun ea și îmi închide telefonul fără lase răspund.
    Urma începem și nou liceul într-o săptămână sau într-o săptămână jumătate nu știu dacă am calculat bine însă acum am alte probleme de rezolvat cum să fiu mai maleabilă cu Sebi când eu de doi ani resping pe toată lumea sau resping fericirea nici nu știu, nu vreau sa mă mă gândesc la asta. Am intrat în duș și o clipă parcă i-am simțit din nou parfumul lui Sebi, un miros care mă face tresar mă apropi de jetul de apă și las apa să îmi spele atingerea lui Sebi.
    "Perspective Sebi"
Am ajuns la Buzău destul de devreme și mama m-a întâmpinat cu mâncare caldă și înainte bag în duș i-am lăsat un mesaj Iuliei, era dispusă îmi dea o șansă și sunt sigur o o ratez sau că, ceva o intre între noi adică eu mereu simt ceva și cred, o avem un ghimpe în coastă era blondă ochii căprui, cred și 1,65 cred, ați ghicit e vorba de Iuliana.
@ynysebi:Am ajuns cu bine!❤
@iuliamaria.g:Mă bucur, te sun după ce ies de la duș?
@ynysebi:Da, acum hai ai grijă de tine.

 𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum