"Perspective Sebi"
A venit Mgk să mă ia de la sală pe mine și Iulia și după ce am lăsat-o pe Iulia am mers la Mgk să îi explic faza cu Petre.
- Ce să facem, mă? Spune Mgk și își aprinde o țigară.
- Să îi punem somnifere în ce bea el. Spun eu în timp ce eram atent la mesajele Iuliei.
- Cum, ți-a venit ideea? Spune el și își verifică și el telefonul.
- Eram cu Iulia.... Dau eu să îi zic însă mă oprește.
- Da, da Iulia, cum te-ai combinat, cu ea? Spune el și în ochii lui se citea un interes.
- Am sărutat-o pur și simplu. Zic eu simplu el, face o față uimită și schimbă subiectul din nou.
"Perspective Mgk"
Cum puteam să îi zic lui Sebi, că mie îmi place de Iulia, cum? Oare, mai am eu o șansă să ajung la Iulia dacă Sebi calcă strâmb, dar nu îmi doresc să îi facă rău și după ea să sufere. Mai bine îi las să fie fericiți nu are rost să îmi clădesc fericirea pe nefericirea lui Sebi.
"Perspective Iulia"
Nici nu am ajuns bine acasă că Denisa plângea, m-a sunat și am chemat-o la mine ca să îmi zică că Sabina s-a dat la Petre și că nu era stilul Sabinei să facă asta, așa că am sunat-o pe Sabina.
- Alo, Sabina?
- Da!
- CUM, AI PUTUT?
- Nu mai țipa, e vorba de Petre, nu?
- DA!!
- Am crezut, că Denisa nu mai e cu el.
- E uite că e ce nu ai învățat trapperi nu își afișează relația din prima, sunt depășită de situație.
- Îmi pare rău!
- Scuzele sunt inutile, ne vedem noi două să rezolvăm asta.
I-am închis telefonul în nas și am încercat să o consolez pe Denisa.💍
CITEȘTI
𝙛𝙧𝙖𝙩𝙞𝙞 𝙥𝙞𝙚𝙧𝙙𝙪𝙩𝙞||𝙥𝙚𝙩𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣🥶
FanfictionÎ𝗻𝗰𝗮 𝗼 𝗰𝗮𝗿𝘁𝗲, 𝗰𝗲𝗿𝘂𝘁𝗮 𝗱𝗲 𝘃𝗼𝗶, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝘃𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗮 𝘀𝗶 𝘀𝗮 î𝗺𝗶 𝗼𝗳𝗲𝗿𝗶ț𝗶 𝗮𝗰𝗲𝗹𝗮ș𝗶 𝗳𝗲𝗲𝗱𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗽𝗼𝘇𝗶𝘁𝗶𝘃. 𝗟𝗲𝗰𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗽𝗹ă𝗰𝘂𝘁𝗮!💍🥶