19. Bölüm

122 26 20
                                    

"Söyleyecek çok şeyim olduğunu biliyorsun. Beynimin arka planındaki tüm bu sesler... Senin içini görebildiğimi biliyorsun. Ne yapmak istiyorsun? "


   Bir sonraki gün vakit uçarcasına geçti ve aniden Hyunjin ile kendimizi, diğer erkeklerin resepsiyonuna muhafazakâr, gri takım elbiselerle giderken bulduk.

   "Plan nedir?" Hyunjin, koridorda yürüdüğümüzde sordu.

   Bir anlığına düşündüm. Jae-hyun'dan hoşlanmıyordum ve kaybetmesini görmeyi dert etmezdim ama bu kadar büyük bir olayda kaybetmesini istediğimden emin değildim. "Kibar ol, yardımcı değil. Chae-rin'i ve kraliçeyi ipuçları toplamak için izle. Her şeyi, elimizden geldiğince gözlemleyelim... Ve kendi davetimizi daha iyi bir hâle getirmek için tüm gece çalışalım."

   "Pekâlâ." İç çekti. "Haydi gidelim."

   Tam vaktinde oradaydık, bu kültürün olmazsa olmazıydı ve erkekler şimdiden derbeder haldeydiler. Sanki Jae-hyun kendi kendini sabote ediyordu. Mark ile Taeil'ın takım elbiseleri ciddi, koyu mavi renkteyken Jae-hyun'un elbisesi resmen beyazdı. Kafasına da bir duvak geçir, düğün olsun. Ne kadar açık seçik olduğunu söylemeye gerek yok, özellikle herhangi bir Alman kadınının yanında durduğunda. Sıcak havaya rağmen, çoğu bileklerine kadar uzun kollu elbiseler giymişlerdi.

   Taeil, çiçeklerden sorumlu tutulmuştu ve leylakların geleneksel olarak cenazelerde kullanıldığıyla ilgili detayı gözden kaçırmıştı. Tüm çiçekler derhal toplanmalıydı.

   Mark, genellikle olduğundan daha telaşlı görünüyordu ama sakinliğin sembolü gibi duruyordu. Misafirlerimizin gözünde, bir yıldız gibi görünecekti.

   Alman Fedarasyonu'nun yarım yamalak İngilizce konuşan kadınlarıyla iletişime geçme çabamız korkunçtu, özellikle de beynimde İtalyanca bu kadar çok yer kaplarken. Konuk sever olmaya çalıştım ve ciddi dış görünüşlerine rağmen, leydiler aslında oldukça arkadaş canlısıydılar.

   Felaketi gerçekten tetikleyenin Chae-rin ve not tahtası olduğu hızla ortaya çıktı. Kraliçe, Alman konukları ağırlama konusunda erkeklere nezaketle yardımcı olurken, Chae-rin odanın içinde dolanıyor, keskin gözleriyle hiçbir şeyi kaçırmıyordu. Resepsiyon sona ermeden, sayfalar dolusu not yazmış gibiydi. Hyunjin ile birlikte, tek umudumuzun Chae-rin'in resepsiyonumuza âşık olmasını sağlamak olduğunun hızla farkına vardık.

   Bir sonraki sabah, Hyunjin hizmetçileriyle birlikte odama geldi ve birlikte hazırlandık. Benzer görünebilmek için çaba sarf ettik ki bu işi yöneten kişiler olduğumuz ortaya çıksın ama abartıp budala gibi de görünmek istemedik. Odamda bu kadar çok erkeğin olması eğlenceliydi. Hizmetçilerin hepsi birbirini tanıyordu ve çalışırlarken heyecanla sohbet ettiler. Heize buradayken işlerin nasıl olduğu aklıma geldi.

   Ziyaretçilerimizin gelmesine henüz saatler varken, Hyunjin ile birlikte her şeyi son bir kez daha gözden geçirmek için salona gittik. Diğer resepsiyonun aksine, masalarda kartlar yoktu, yani konuklarımızın istedikleri yere oturmalarına izin veriyorduk. Müzik grubu hazırlık yapmak için geldi ve şansımıza, seçtiğimiz kumaşlar akustiğe katkıda bulunuyordu.

   Birbirimize sohbet ederken kullanacağımız cümleleri son bir kez daha sorarken, Hyunjin'in kolyesini düzelttim. İtalyanca konuşurken sesi kulağa oldukça doğal geliyordu.

   "Teşekkür ederim," dedi.

   "Grazie," diye yanıtladım.

   "Hayır, hayır," diye cevaplayarak bana baktı. "Teşekkür etmek istedim. Harika şeyler başardın ve... Bilmiyorum. Yohan'dan sonra vazgeçeceğini sanmıştım. Bunları tek başıma yapacağımdan korkmuştum ama sen çok çalıştın. Harikalar yarattın."

꧁ELITE꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin