yirmi beş ekim

27 7 8
                                    

25 ekim, 2013.

Ben bal. Biliyorsun değil mi Mera. Bal'ım ben, buradayım, enes değilim. Bir benliğim var. Benim, Bal'ım. Süt'ün Bal'ıyım. Yaşıyorum, Bal'ım. O kadar büyük bir çıkmazın içindeyim ki ben ve çok yoruldum. Yoruldum, gerçekten. Çok fazla zamanım yok, altı günüm var, altı gün. Altı. Gün. Altı gün. Öleceğim, kurtulacağım ama çok var. Çok. Dayanamıyorum, neden böyle oldu? Söyle bana, neden böyle? Kimseye kötü bir şey yapmadım ben. Yapmadım, yaşamaya çalıştım sadece. Yapmadım.

Güzel olmak istedim. Güzel olmak istiyorum Mera, elbise giymek istiyorum ama yakışmıyor. Hiçbir şey yakışmıyor bana. Tenim küflendi. Daha gömülmeden çürüdüm ben. Çürüdüm. Üzerimdeki ölü toprağını biri atsın. At Mera. Ben atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum. Atamıyorum.

Arafta değilim. Yaşıyorum. Bal, yaşıyor. Yaşıyor.

Ölmek istiyor muyum bilmiyorum, tamam mı? Bilmiyorum. Böyle yaşamak istemiyorum. Ölmek de istemiyorum. Kimim ben? Bal değilim, değilim. Enes de değilim. Kimim? Mera, boğuluyorum. Toprak beni boğuyor ve ben kurtulamıyorum. Kurtulamıyorum.

Kurtulamıyorum.

-



























.

kırık ekim rakamlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin