11. BÖLÜM

2.4K 87 36
                                    

Merhabalar!

Nasılsınız canlar?

Güzel bir bölümle tekrar karşınızdayım ama asıl bomba diğer bölümde bu bölümü geçiş bölümü olarak düşüne biliriz.

Emeğe karşılık olarak oy vermeyi unutmayın.

İmzamızı da bırakalım şuraya (🐾🐾🐾)

Ve keyifli okumalar ❤️❤️❤️

🐾

Buruşmuş kağıtta yazan numaraya son kez göz gezdirip, yataktan kalkarak banyoya doğru ilerledim. Bulduğum tuvalet kağıdına elimdeki kağıdı görünmeyecek şekilde sarıp, çöpe attım. Birinin bu kağıdı görmesini istemezdim. Yoksa yine günah keçisi olarak seçilirdim.

Tekrar odaya girdiğimde, yatakta huzurla uyuyan Zalim'i görünce yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu. Anıl söz verdiği gibi partiden hemen sonra Zalim'i bana geri vermişti.

Yatağa uzandığımda yüzümü yavaşça ona doğru yaklaştırıp minik kafasına ufak bir öpücük kondurdum. "Allah'ım seni ne güzel yaratmış öyle." diye uyku barındıran sesimle mırıldanmış, daha sonra ise daha fazla direnemeyerek uykuya dalmıştım.

🐾🐾🐾

Yeni bir güne gözlerimi araladığımda kollarımı açarak esnedim ve Zalim'in hâlâ uyuduğundan emin olunca yavaşça banyoya doğru adımladım.

Dağılan saçlarımı aynanın karşısında hızla toparladıktan sonra soğuk suyla yüzümü yıkayıp, banyodan çıktım.

Odaya geri döndüğümde Zalim'in uyandığını fark ederek odada biberonunu aramaya başladım. "Off nerede bu biberon?" diye söylenip, huysuzlanmaya başlayan Zalim'i kucağıma alarak odadan çıktım.

Mutfakta bulduğum çerez kasesine dolapda ki sütü ısıttıp koydum. İştahla sütünü içen Zalim'den bakışlarımı çekip, arkamı döndüm. İşte o zaman onu gördüm, Anıl'ı.

Mutfak kapısına yaslanmış Zalimle bizi izliyordu. Altında siyah bir eşofman altı varken, üstü tüm çıplaklığıyla kaslarını gözler önüne seriyordu. Utanan bakışlarımı ondan çekip arkama döndüğümde pürüzlü sesi kulaklarıma doldu.

"Evimi iyice ele geçirdiniz minik hayvanınla." diye hayıflandı huysuzca. Görmeyeceğini bilerek ona göz devirdim. "Kapında kul köle olduk Zalim'le bizi evinde tutsak et diye değil mi?" diye fısıldadığım sırada arkamda bir hareketlilik oluştu.

Arkamı döndüğümde Anıl'la burun buruna geldik. Birkaç saniye boyunca kıpırdayamazken sonunda geriye doğru birkaç adım atabilmiştim. Çıplak gövdesine kayan bakışlarımı yüzünde sabitleyebildiğimde, "Seninle konuşmak istiyorum Anıl." dedim kararlılıkla. "Son zamanlarda anlayamadığım çok şey oldu, bunları cevaplamanı istiyorum senden."

Ciddiyetle bana bakan Anıl kafasını onaylar biçimde salladı. Düşen yüzü ile bana arkasını dönüp, kahve makinesinde kendine kahve yaparken, "Tamam." dedi. Gözlerini bana çevirip, onay almak için gözlerimin içine bakarak, "Ama öncesinde Sadık amcalara uğrayalım. Yoksa kimse ikimizi onun gazabından kurtaramaz." diye konuştu ikna edici ses tonuyla.

VİRANE +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin