Merhaba en değerlilerim🤗🤗🤗.
Hepinizi o kadar çok özledim ki, herbirinize ulaşıp, sıkıca sarılasım var😚😚😚
Biliyorum aşırı uzun süre bölüm atmadım. Belki de bir çoğunuz VİRANE' yi okumayı bıraktınız... Siz diyecek bir lafım yok. Hepinize karşı çok mahçubum😔😔😔
Uzun bir aradan sonra imamızı da buraya bırakalım (🐾🐾🐾)
Eğer hâla orada bir yerlerdeyseniz... KEYİFLİ OKUMALAR❤️❤️❤️
Sessiz süren yolculuğumuzun ardından eve varınca, kemerimi çıkararak kendimi hemen dışarı attım. Zira biraz daha araba da kalsam havasızlıktan öleceğime yemin edebilirdim. Bahçe de ki temiz havayı derince içime solurken, ciğerlerim adeta aldığı oksijen ile bayram etmişti.
Arabadan inen Anıl ağır adımlarla yanıma gelip, elimi tutmak için elini uzatınca hızla kendimi geriye çektim. Soğuk bakışlarımı bir an ondan ayırmazken, "Gitsek iyi olur." diye homurdandım huysuzca. "Yapacak daha önemli işlerim var ne de olsa." dedim keskin kahvelerinden bakışlarımı ayırmazken.
Takındığım tavırdan dolayı yüzü düşen Anıl isteksizce kafasına sallayıp beni onayladı. Önden yürümem için eliyle işaret edince, hızla adımlamaya başlamıştım aşinası olduğum kısa yolu.
Anıl elinde ki anahtarla kapıyı açınca, peşinden salona doğru ilerledim. Yorgun bedenimi tekli koltuğa bırakınca, Anıl da hemen karşımda ki yerini almıştı.
Heybetli bedenini koltukta öne doğru eğip, keskin kahverengi gözleri ile dikkatle bana bakmaya başladı. Ondan çekinmeme rağmen bakışlarımı bir an bile onun güzel gözlerinden ayırmadım. Aramızda ki sözsüz inatlaşma hoşuna gitmiş olacak ki dudaklarının kenarı hafif bir şekilde kıvrıldı.
"Eee..." diye mırıldandım dudaklarımı hareket ettirerek. "Ne anlatacaktın bana?" diye cümlemi sonlandırdım, bakışma oyunumuza son verebilmek için.
Sıkıntıyla elini kahverengi saçlarının arasından geçiren Anıl, derin bir nefes alıp, bakışlarını desensiz siyah halıya dikti. Sanki anlatacağı şeyi anlatmak istemiyormuş gibi görünüyordu.
Sonunda boğazını temizleyerek dudaklarını hareket ettirmeye başladı. Dudaklarından çıkan, fısıltıyı andıran kısık bir sesle, "Melisa..." diye mırıldandı. "Melisa benim eski sevgilimdi."
İstemsizce yaşadığım kıskançlık beni etkisi altına almak üzeriyken, Anıl dudaklarını hareket ettirerek asıl bombayı patlattı.
"Cemre, Melisa'yı bu yüzden öldürüldü." dedi öfkeli çıkan sesiyle. "Benimle sırf eskiden sevgili olduğu için Cemre onu öldürdü."
Gözlerim sonuna kadar açılırken, taş olup, donmuştum resmen. Kulaklarım uğuldamaya başlarken zihnim beni eski hatıralarımın arasında gezdirmeye başlamıştı.
*******
Asansör üçüncü katta durunca, ikimizde aynı anda adım atıp dışarı çıktık.
Beraber aynı yöne doğru ilerlerken aniden beni durdurdu.
"Kusura bakmayım sorularımla sizi rahatsız etiysem. Şey bu arada ben Melisa."
"Ben de Yazgı tanıştığıma memnun oldum. Ve emin ol karşında senden daha meraklı biri var."dedim kapımı açarken.
"Oh buna sevindim işte..." seslice nefesini bırakıp kıkırdadı. "...o zaman iyi geceler karşı komşum ve yeni arkadaşım Yazgı." bana bakan maviş gözlere içten bir gülümseme gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRANE +18
RomanceYetişkin içerik! Beni inceleyen cüretkar bakışları rahatsızca kıpırdanmama neden olmuştu. "Şey..." diye mırıldandım içime kaçan sesimle. "Ben nereye gideceğimi bilmiyorum." Elindeki içki şişesini son kez kafasına dikerek sert bir şekilde masaya bıra...