BÖLÜM 14 - AŞK GEÇİCİ DOSTLUK BAKİ OLAN

4.4K 516 189
                                    

Sürpriz sonlu bölüme hoşgeldinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

-*-
Markete giren ikili tüm raflara bakarken Dünya çikolataları eline alıp, adama bakarak gülüp sallıyordu, “Alalım mı? Ben çikolata yerken mutlu oluyorum.”
Uygar kızı montundan yakalayıp kendine çekti ve yanaklarını avuçları ile tutup, “Bende seni yersem mutlu olurum, bu durumda benim çikolatam sen mi oluyorsun?” diye sorunca Dünya sırıtarak, gözlerinden kalp çıkıyormuşçasına bakıyordu adama.
“Uygar bey deme-”

Adam eğilip dudağını ısırdı, “Uygar, Dünya. Benim adım Uygar. Bey yok.”
“Ah!” diye inledi kız elindeki çikolata ile yüzünü yellerken, “Evet, unuttum. Uygar beysiz Uygar.” Yutkundu, “Boğazlı kazak boğuyor, sıcak yani!” sonra bağırdı, “Acaba şu dolap olan taraflarda mı yapsak alışverişi, eriyeceğiz yoksa...” sonra eliyle gözünün önüne gelen görüntüleri kovuyormuşçasına elini salladı, “Çikolata eridi yani, almayalım çikolata. Zaten sizde-sende, sende demek istedim, madem beni yiyeceksin-yani yemeyeceksin, çikolata yemeyeceksin, almayalım çikolata, makarnalar nerede? Bu markette makarna yok mu?” diye bağırdı. “Makarna yok, bulamıyoruz makarna-” Uygar kızın dudaklarını öpüp geri çekilince Dünya’nın surat ifadesi ile kahkaha attı ve eliyle yüzünü kıstırdı.

“Şu şaşkın aşık ifadene bayılıyorum, o anlarda seni sürekli öpesim geliyor. O yüzden...” dedi kızın elini tutup, makarna reyonuna çekerek, “Bir an önce alışverişimizi yapıp eve gidelim.”
“Evet gidelim.” Geldikleri reyona bakıp, sırıttı “Ooo bayağı da varmış makarna. Renk renk, çeşit çeşit. Oh maşallah. Bende boşuna aldım günahlarını görüyor musun? Yok sandım, böyle atarlı giderli bağırdım, şey oldu-ayıp yani, çok ayıp oldu.”
“Hangi makarnayı seversin Dünya?” diye sorup kızın sözünü kesti, yoksa susmayacaktı Allah esirgesin.
“Kıvrık. Böyle kıvırcık oluyor ya...” dedi gülerek adama bakarken.

“Tamam da spagetti daha romantik olur ama, böyle bir ucundan sen yerdin bir ucundan ben, sonra ortada dudaklarımız buluşurdu, olmaz mı?” derken kıza yavaş yavaş yaklaşıp dibinde durdu gülümseyerek.
“Olmaz mı?” diye bağırıp, adamdan uzaklaşarak, kendi ekseninde döndü, “Bu adam öldürecek beni,” dedi yüzünü yellerken. Uygar yeniden onu kendine çekince yutkundu, “Çok güzel olur... Tamam al ondan alalım, böyle hüpleterek yeriz. Ama ağzım burnum salça olursa karışmam.”

“Ben temizlerim o ağzını burnunu dudaklarımla, sorun yok.”
Dünya elini alnına koydu, “Ateş oldu kırk beş, adam acımıyor...”
Uygar ona göz kırparak spagetti aldı, sonra diğer malzemeleri de alıp kasaya geçtiklerinde yaşlı bir kadına sırasını veren Uygar’a kadın sevgiyle baktı. “Çok teşekkür ederim oğlum, senin gibi gençler kalmadı.”

“Bir tane daha var bundan teyze, ikizi. Annesi doğurmuş doğurmuş salmış. Maşallah. Bir tanesi yetmiyormuş gibi, aynısından bir tane daha doğurmuş.”
Kadın kıkırdadı, “Allah iyiliğini versin, sevgilin de çok tatlıymış.”
Dünya yutkunurken Uygar kıza bakarak sırıtıyordu. “Yok teyzeciğim, ben asistanıyım onun. Patronum o benim. Gerçi bugün öptü öptü durdu ama bakalım, daha bir şey duyamadık ondan.”

“Konuşmaya gidiyoruz teyzeciğim çaktırma,” derken güya gizli gizli söylüyordu, sonra da “Tabii Dünya hanımdan fırsat kalırsa artık bakacağız konuşabildiğimiz kadar,” dedi.
“Aşk olsun Uygar be-beysiz Uygar!”
“Bende onun için uğraşıyorum ya kaç gündür güzelim. Aşk olsun, sevgi olsun...”

Kadın parayı ödedikten sonra kıza bakıp, “Kaçırma bu oğlanı, evlen,” deyince Dünya “Teyzeciğim tamam ama, sürprizi şey ettin ha!” diye homurdandı. “Kalmadı yemin ederim sürpriz diye bir şey kalmadı.”
“Evlen evlen bence.”
“Teyze ne olsun istiyorsun şuan anlamıyorum, amaç ne yani? Allah Allah!” derken Uygar onu belinden tuttu.
“Sakin hayatım sakin.”

ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR - TUTKU SERİSİ III - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin