Uygar, Nazar ve Tyler ellerinde Onur ile Nazarların evine geldiklerinde çocuk etrafına şaşkın şaşkın bakıyordu. “Ablam? Ablam nerede?” diye sordu korkarak.
Üçlü birbirine ‘ne yapacağız?’ ‘ne diyeceğiz?’ der gibi bakarken koşup koltuğa kurulan Rose cevabı vermişti, “Üçük ayım abbanı taçırdı, taçırdı.” Babasına baktı, “Di mi baba?”“Kızım sen konuşmasan mı acaba? Bize sordu sana değil!” başını sağa sola salladı ve Uygar’a bakıp, “Bu kız başımızı yakacak ben sana söyleyim,” dedi.
Onur kaşlarını çattı ve “Ne diyorsun ya hiçbir şey anlamadım!” diye çıkıştı ve diğerlerine baktı, “Ablam nerede?”
“Ay sizde bir halt konuşamıyorsunuz. Tamam ben anlatırım çocuğa.” Nazar küçük çocuğun önünde eğilip gülümsedi, “Şimdi Onurcuğum, benim kardeşim var, bunun aynısı,” dedi Uygar’ı göstererek. “İkizi yani. İşte onun senin ablanla konuşması gereken çok önemli bir şey var. Onlar konuşana kadar sen bizim evde misafirsin. Sonra seni ablana götüreceğiz.”“Ne konuşacak?”
“Taçırdı abbanı, öpcek onu, sonya da bebisleyi olcak minyak minyak. Di mi baba?”
Tyler yüzünü sıvazladı, “Kızım yok öyle bir şey. Tatlı tatlı konuşacaklar sadece.” Sonra da Nazar’a baktı, “Bu kız neden sizin sülaleye çekti ki?”
Nazar kaşlarını çatıp adama çemkirdi, “Allah Allah, çünkü senin baban iki koca kıtanın en edepli adamıydı, benim sülalem edepsiz.” Yeniden Onur’a odaklandı, “Şimdi kuzum istersen üstünü değiştirelim,” dedi ama sonra ayakta duran ikiliye baktı. “Biz bunu hiç düşünmedik. Keşke bir iki kıyafetini de almayı akıl etseydik.”Uygar telefonunu çıkardı, “Dur ya, bizimkilerden birilerine söyleriz, getirirler. Kaç yaşında bu çocuk?”
Nazar, “Sekiz dokuzdur,” deyip çocuğa baktı, “Kaç yaşındasın tatlım?”
“Bana tatlım deme, erkekler tatlı olmaz!” diye tersledi kadını.
“Ha... Evet, haklısın.” Dudağını ısırdı, “Şöyle yapalım, baştan alalım. Kaç yaşındasın yakışıklı.”
“Sekiz.”
“Ah süper.” Uygar’a döndü, “Sekiz dokuz yaş aldır.”
“Benim boyum uzun bir kere. Dokuz yaş giyiyorum. Ama ablam hep bir yaş büyük alır bana, seneye de giyeyim diye.”
Nazar saçını okşadı onun, “Tamam sen bunları düşünme.” Yeniden kardeşine döndü, “Dokuz-on aldır Uygar.”
“Anlaşıldı.”“Hadi sen Rose’un yanında otur. Ben size yiyecek bir şeyler hazırlayayım kıyafetler gelene kadar. Acıkmışsınızdır,” dedi Nazar ve çocuk kızın yanına oturunca Nazar da Tyler’la birlikte mutfağa geçtiler.
Onur kaşlarını çatmış Rose bakarken Rose sırıtıyordu. “Ne biçim ismin var senin,” diye beğenmemiş bir ses tonuyla konuştu Onur.
“Ayım abbanı taçırdı,” dedi kız onu anlamadan. “Evvenecek, sonya da öpcek onu.”“Ne diyorsun ya ben seni hiç anlamadım.”
Kız kıkırdadı, “Ten de üyük adam olunca beni taçırırsın, amam mı?”
“Of!” yaptı çocuk ellerini göğsünde bağlayarak. “Adını da beğenmedim zaten!”***
“Bak Uğur, kardeşim var benim. Deli gibi merak etmiştir beni.” Etrafına bakındı, “Nereye gidiyoruz onu bile söylemiyorsun. Ben onu bırakamam.”
Arabayı yavaşlatan Uğur kıza bir şey demeden Tyler’ı aradı, “Aldınız mı?”
“Evet, bize getirdik de, çocuk ablasını sorup duruyor. Sizde durum ne?”
Uğur ofladı, “Ağva’daki eve gidiyoruz. Yarına döneriz. Konuşmamız lazım. Annemlere bir şey uydurursunuz.”
“Tamam, o iş Uygar’da. Sen kızı ver de kardeşiyle konuşsun.”
“Anlaşıldı,” telefonunun kulaklık bağlantısı kesip, kıza baktı. “Kardeşin ablamlarla. Güvende. Ama evet, seni merak etmiş. Onunla konuş ve yarın onu alacağını söyle.”“Yarın mı?” diye cırladı kız. “Sen delirdin mi? Benim nikahım var bugün.”
“O nikahı da o siktiğimin adamını da unut Alev! Seni kimseye yar etmeye niyetim yok anladın mı? Hala nikah deyip, zorla zıvanadan çıkarıyor adamı ya! Konuşacağız dedim. Her şeyi, tüm sorunlarını biliyorum. Ben sana yardımcı olacağım. Tek olmayacağız orada merak etme. Arkadaki arabada Karahan ile eşi Elmas var. Onlar da bizimle olacak. Tedirgin olmaman için. Üstelik Karahan avukat.” Kız arkasına baktı, gerçekten arkalarından gelen beyaz son model bir araba vardı. “Şimdi kardeşinle konuş istersen.”
“Tamam.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR - TUTKU SERİSİ III - FİNAL
RomanceBu dünyadaki şanslı insanlar aşkla bir kere de olsun karşılaşırlar... Seçilmiş insanlar tutkulu aşkı son demine kadar yaşarlar... Ve eğer şanslı seçilmişse o tutkulu aşkın ateşiyle yakar, yanarlar... Tutkulu aşkın ateşinde yanan, Tüm ezberleri bozan...