Herkese merhaba!
Çok uzun zaman sonra tekrardan sizlerle bir arada olmak çok güzel. Öncelikle yeni bölüm bekleyenler varsa bu yeni bir bölüm değil. Bir duyuru yapmak için buradayım bugün. Ama her şeyden önce biraz sohbet etmek istiyorum. Umarım herkes iyidir, bu süreçte sizler ve sevdikleriniz sağlıklı, huzurlu ve mutlusunuzdur. Herkes zor bir süreçten geçiyor ekonomik, sağlık, manevi olarak zorlayıcı bir süreç oldu. Umarım bu süreci kurallara ve önlemlere uyarak bir an önce atlatırız. Sizlerde durum nasıl?
Biliyorsunuz ki gerçekten sağlık kadar toplumsal olaylar konusunda da gerek ülke gerekse dünya olarak berbat bir dönemden geçiyoruz. Sosyal medyada her gün bir tane daha kötü haber okumak beni çok üzüyor. Kadın cinayetleri hakkında yasal olarak önemli yaptırımlar uygulanmaması ise ciddi anlamda herkese, her şeye karşı olan güvenimi, inancımı kırıyor her geçen gün. Umarım yetkililer bir an önce gözlerini gerçeklerden kaçırmaya bir son verir de katiller, tacizciler, tecavüzcüler hak ettikleri cezaları alıp dışarıda rahat rahat dolaşamazlar. Çünkü yaşanan olaylar sessiz kalınmaması gereken hayatlarımızın maalesef ki çok korkunç gerçekleri haline geldi. Hayvanlar, kadınlar, erkekler, çocuklar güvende değil artık bu ülkede...bu dünyada. Tek bir kesimi suçlamak doğru değil. Sessiz kalan herkes suçlu artık. Bu iğrenç olayları durdurmak için elindeki gücü doğru kullanmayan, kullanmak istemeyen herkes benim gözümde suçlu. Bir kadın, özgür bir birey olarak yaşantım boyunca bu korkuların gölgesinde yaşamak istemiyorum. Üzücü ama gerçekler bunlar. Umarım herkes güven ve huzur dolu bir dünyada yaşamak için tüm benliği ile savaşır.
#istanbulsözlesmesiyasatir
Evet, biraz modumuzu yükseltelim bakalım!
Biliyorsunuz ki Umut bittikten sonra uzun bir süre ara verme kararı aldım. O zaman ki süreç bunu gerektirmişti ama sonrasında herşeyi toparlayıp geri döndüm. Umut'u yazarken Ünlü'de devam etmekteydi, eskiler bilir. Ama ikisine eşit derecede zaman ayıramıyordum ve o zamanlar Ünlü'yü taslağa kaldırıp daha geniş bir zamanda yazma kararı almıştım. O geniş zamana artık sahip sayılırım. Bu sebeple bir süredir taslağa kaldırmış olduğum Ünlü'ye devam ediyorum. Eğer Ünlü'ye daha önce rastlamadıysanız, Burcu ve Doruk'un hikayesini okumak için profilime girip okuyabilirsiniz.
Bu akşam konuşmak istediğim bir diğer konuda Umut bittikten sonra sizlerden aldığım geri dönüşler. Bir çok okuyucum devamı gelecek mi, lütfen ikincisi gelsin diye çok fazla mesaj atmıştı, zaman zaman da atmaya devam ediyorsunuz. Bende sizlere ikinci bir kitap düşünmediğimi söylemiştim. Bu kararımı tam olarak bozmuş sayılmam ama yeni bir hikayeye başlamayı düşünüyorum. Bu hikayede Zeynep'in annesi ve babasının hayatına değineceğim. Zaman zaman Zeynep'le Kerem'i özlediğinizi biliyorum ama onların hikayesinin yerinde bittiğini düşünüyorum. Bu yüzden serinin ikinci kitabında değineceğim konu ana karakterlerden Zeynep'in ebeveynleri olacak. Yayınlamaya ne zaman başlarım henüz bilmiyorum. Daha bir şeyler karalamaya bile tam anlamıyla başlamış sayılmam ama bu konu hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Serinin ikinci kitabında Sevda ve Levent'i görmek ister misiniz?
Şimdilik benim söyleyeceklerim bu kadar. Yorumlarınızı ve mesajlarınızı bekliyorum. Serinin ikinci kitabı hakkındaki düşünceleriniz benim için gerçekten çok önemli.
Sağlıkla ve huzurla kalın. Kendinize çok dikkat edin. Görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
General FictionTutunacak bir daldı belki de benim için.. Minik parmakları ellerimin arasında kaybolurken, gözlerinin içindeki ışıltıydı belki de beni bu hayata bağlayan. Siyahın içinde boğulmuş hayatımıza gözlerini açan, hepimizin hayatına yön veren, minik bir vü...